یکشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۹:۵۹
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

اطلاعیه مهم؛ اعمال محدودیت مصرف برق برای کنتورهای خانگی

مدیریت توزیع نیروی برق لارستان با صدور اطلاعیه‌‌ای از اعمال محدودیت مصرف برق برای کنتورهای خانگی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط شرکت توزیع برق لارستان،…

مدیریت توزیع نیروی برق لارستان با صدور اطلاعیه‌‌ای از اعمال محدودیت مصرف برق برای کنتورهای خانگی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط شرکت توزیع برق لارستان، به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند با توجه به افزایش مصرف برق و لزوم مدیریت پایداری شبکه، از امروز جهت مشترکین خانگی محدودیت استفاده از برق به شرح زیر اعمال گردیده است‌:

بازه زمانی اعمال محدودیت:
از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ (تا اطلاع ثانوی)

شرایط اعمال محدودیت برای مشترکان خانگی:
در صورت مصرف برق بیش از ۶ کیلووات (**٣٠ آمپر**)، محدودیت به شرح زیر اعمال می‌شود:

مرحله اول: قطع برق به مدت ۱ ساعت و سپس وصل خودکار.

مرحله دوم: در صورت تکرار مصرف بالای ۶ کیلووات، قطع مجدد به مدت ۱ ساعت و وصل خودکار.

مرحله سوم: در صورت تکرار مجدد، برق مشترک برای سومین بار قطع و تا ساعت ۲۲ همان روز قطع باقی می‌ماند و وصل نخواهد شد.

نکات مهم:
این طرح صرفاً برای مدیریت و گذر از پیک بار تابستان اجرا می‌شود.
از همشهریان عزیز درخواست می‌شود با مدیریت مصرف (به‌ویژه در ساعات اوج مصرف ۱۲ تا ۱۷) و خودداری از استفاده همزمان از وسایل سرمایشی و پرمصرف، خادمان خود در صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری نمایید.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین