شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرسودگی بیشتر مدارس روستایی لارستان

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: ۵۲ مدرسه در نقاط شهری و روستایی این شهرستان، دارای ساختمانی فرسوده بوده و نیازمند بهسازی و مقاوم‌سازی است. محمد فیاض‌پور توضیح داد: بسیاری…

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: ۵۲ مدرسه در نقاط شهری و روستایی این شهرستان، دارای ساختمانی فرسوده بوده و نیازمند بهسازی و مقاوم‌سازی است.

محمد فیاض‌پور توضیح داد: بسیاری از مدارس روستایی در شهرستان لارستان به دلیل فرسودگی، در برابر زلزله‌های شدید و وقوع حوادث طبیعی از مقاومت کافی برخوردار نیست.

وی افزود: از ابتدای امسال کار مقاوم‌سازی سه واحد آموزشی آغاز شده که امیدواریم این اقدام تا پایان شهریور و آغاز سال تحصیلی جدید، تمام شود. همچنین تا پایان امسال سه واحد آموزشی دیگر بهسازی و مقاوم‌سازی خواهد شد. عملیات اجرایی ساخت چهار مدرسه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آغاز شده و امید می‌رود با تزریق اعتبار مورد نیاز و تأمین نیروی انسانی، شاهد بهره‌برداری از آنها در آینده نزدیک باشیم. این مدارس به شکل مشارکتی توسط خیران و دولت مراحل ساخت و تجهیز را طی خواهد کرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایسنا، وی از تصویب ساخت یک مدرسه دیگر در قالب طرح برکت خبر داد و گفت: این طرح ویژه مناطق روستایی تعریف شده که سهم لارستان از این طرح، ساخت تنها یک مدرسه است. فیاض‌پور، را‌ه‌اندازی مجمع خیرین فرهنگی در سطح شهرستان را حرکتی جدید در جهت ساخت فضاهای آموزشی، ذکر و خاطرنشان کرد: سرانه فضای آموزشی لارستان با استاندارد اعلام شده، فاصله زیادی دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 26 می 2015 ساعت 3:01ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین