شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

برگزاری رایانه ای انتخابات مجلس و خبرگان مصوب شد

در جلسه اخیر هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور برگزاری رایانه ای انتخابات آتی به تصویب رسید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این…

در جلسه اخیر هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور برگزاری رایانه ای انتخابات آتی به تصویب رسید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی

دولت ،در این جلسه، گزارش وزارت کشور درخصوص برگزاری رایانه ای انتخابات مطرح گردید. در این گزارش فرایندهای برگزاری انتخابات به روش الکترونیکی و چگونگی اجرای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رییس جمهور با توجه به همزمانی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری، برگزاری مطلوب انتخابات را از مهمترین کارهای سیاسی هر دولت ذکر کرد و ضمن تشکر از وزارت کشور اظهار داشت که موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات از خیلی وقت پیش مطرح بوده است و با توجه به اجرای آزمایشی آن در تعدادی از حوزهها در انتخابات قبلی مجلس شورای اسلامی و کسب آمادگیهای لازم و اجرای الکترونیکی انتخابات با توجه به تجارب سایر کشورها و تجربه داخلی مهم دانست.

هیأت وزیران پس از بحث و تبادل نظر اجرای الکترونیکی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به روش رایانهای مورد تصویب قرار داد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 01 ژوئن 2015 ساعت 2:23ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین