جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدارس تا پایان اردیبهشت ماه دایر است

میلاد لارستان: رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان از ۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان از ۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص «تغییرات احتمالی در زمان برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان با توجه به برگزاری انتخابات و ماه مبارک رمضان»، اظهار داشت: فصل امتحانات، خرداد ماه است و اردیبهشت نیز جزو زمان تدریس کتاب‌های درسی است؛ ضمن اینکه امسال به دلیل شرایط جوی، تعطیلاتی در برخی استان‌ها داشتیم که بخشی از این تعطیلات با برنامه‌های جبرانی در مدارس جبران شد.

وی افزود: به طور کلی تدریس کتاب‌های درسی تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و قانون نیز به ما امکان جابه‌جایی فصل امتحانات به ویژه امتحانات نهایی را نمی‌دهد و باید امتحانات در خرداد ماه برگزار شود؛ ضمن اینکه باید حداکثر تا ۱۵ تیر ماه سوابق تحصیلی دانش‌آموزان را به سازمان سنجش آموزش کشور برای اعمال در کنکور سراسری ارائه کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه 21 آوریل 2017 ساعت 12:22ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین