جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

ضرورت ایجاد فضاهای تفریحی برای خانواده‌ها در لارستان

امام جمعه لارستان یکی از مشکلات اجتماعی موجود در این شهرستان را فقدان یا کمبود فضاهای تفریحی برشمرد و گفت: باید به فکر ایجاد فضاهای تفریحی سالم با یک مدل…

امام جمعه لارستان یکی از مشکلات اجتماعی موجود در این شهرستان را فقدان یا کمبود فضاهای تفریحی برشمرد و گفت: باید به فکر ایجاد فضاهای تفریحی سالم با یک مدل اسلامی باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل عمده مراجعات به دفتر امام‌جمعه موضوع ازدواج است، اظهار داشت: افراد در دو موضوع مشکلات مالی و نیز تغییر فرهنگ و تأثیر فرهنگ غربی گله‌مند هستند.

وی با ابراز نگرانی از اینکه افرادی به دلیل تأثیرپذیری از فرهنگ غربی باوجوداینکه توان مالی برای ازدواج دارند اما ازدواج خود را به عقب می‌اندازند، افزود: متأسفانه این موضوع باعث شده است تا سن ازدواج بالا رود و فرزندآوری و رشد جمعیت کاهش یابد.

امام‌جمعه لارستان نقش مسئولان در بحث امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را جدّی دانست و تصریح کرد: مسئولین بیایند و طرح‌های خود را در جهت انجام این امر ارائه کنند تا در این خصوص گام‌هایی برداشته شود.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از مشکلات اجتماعی موجود در شهرستان لارستان را فقدان یا کمبود فضاهای تفریح برشمرد و ادامه داد: باید به فکر ایجاد فضاهای تفریحی سالم با یک مدل اسلامی برای خانواده‌ها باشیم که از جمله طرح‌ها می‌توان به احداث یک پارک بزرگ جهت تفریح خانواده‌ها یا پارک اختصاصی بانوان مانند برخی شهرستان‌ها اشاره کرد.

موسوی بیان کرد: ازآنجاکه در حال حاضر فرهنگ آپارتمان‌نشینی رواج پیدا کرده و مردم جایی برای تفریح ندارند، درنتیجه نزاع‌های اجتماعی نیز افزایش‌یافته و به همین دلیل باید مسئولان در این فضا ورود پیدا کنند و امکاناتی جهت خانواده‌ها و بانوان ایجاد کرده تا بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه رفع شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 26 ژوئن 2017 ساعت 1:30ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “ضرورت ایجاد فضاهای تفریحی برای خانواده‌ها در لارستان”

  1. ح گفت:

    سلام مجدد و تبریک عید ….الان داشتم فکر میکردم که ما زیاد به مسائل شهر انتقاد میکنیم و همیشه هم حق با خودمون قلمداد میکنیم . شاید یکی از دلایلش شک و بدبینی بیش از حد باشه ولی خوب . منتقد خوبه باشه پس گفتم یه پیشنهاد بدم. … شهرداری تو نشریه تخصصی خودش یا یکی از خبرگزاری ها ی منطقه در مورد مسا شهر با جزئیات توضیح بده مثلا پیشنهاد طرح از طرف کیه؟دلیلش؟روند انتخاب روش اجرا؟ چند گزینه بررسی شده؟ چرا اونها رد شده …. اینها به شفاف سازی کمک میکنه….. یا مثلا پیشنهاد دیگه بیشتر به درد شورا میخوره البته نمیدونم اینصورت هست یا نه ولی تو یکی از آیین نامه های گمرک خوندم که مخالفین مصوبه با ذکر نام و علت نیز پایین مصوبات مشخص باشه …. این طوری عضو محترم شورا نمی تونه واسه مردم پشت سر بقیه اعضا کتمان کنه….جهت شفاف سازی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین