دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نامه جعفرپور به مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر

میلاد لارستان: در پی تاخیر ۹ ساعته پرواز شماره ۳۲۶ شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدا تهران به لار و همچنین لغو پرواز ۳۲۷ این شرکت هواپیمایی از لار به…

نتیجه تصویری برای دکتر جعفرپورمیلاد لارستان: در پی تاخیر ۹ ساعته پرواز شماره ۳۲۶ شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدا تهران به لار و همچنین لغو پرواز ۳۲۷ این شرکت هواپیمایی از لار به مقصد تهران، جمشید جعفرپور نامه ای را به مدیر عامل این شرکت هواپیمایی ارسال کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در متن این نامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس پرورش

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر

با سلام و تحیت

متاسفانه پرواز شماره ۳۲۶ مورخ ۲۷/۵/۹۴ آن هواپیمایی در مسیر تهران – لار که طبق برنامه قرار بود ساعت ۷ صبح انجام شود با ۹ ساعت تاخیر در ساعت ۴ بعد از ظهر انجام گردید. در باره این تاخیر فراوان نکات زیر قابل توجه میباشد:

۱-هرچند بروز نقص فنی در پروازها گاهی قابل پیش بینی نیست ولی آنچه بیش از همه مسافران این پرواز را که افراد مسن تا نوزادان تازه متولد را شامل میشده آزار داده، عدم اطلاع رسانی کافی در خصوص میزان تاخیر و سردرگمی و ابهام  ونگرانی های ناشی از این بی اطلاعی بوده است.

۲- برخی از مسافران این پرواز می بایست پس از ورود به لار، از فرودگاه لارستان به مقصد کویت پرواز نمایند که طبیعتا سفر بعدی آنان نیز با تاخیر فراوان در ساعت ۸ شب انجام شده است

۳- از همه تاسف بارتر-کهارتباطی با نقص فنی هم ندارد-تصمیم مسئولان مبنی بر لغو پرواز شماره ۳۲۷ لار – تهران بوده با این استدلال که امکان نشست و برخاست پرواز در شب در این فرودگاه وجود ندارد، و این در حالی است که پرواز لار-کویت در شب انجام شده و قبلا به مدت یک سال پروازهایآن شرکت از لار به تهران نیمه شب ها انجام می شده است و این فرودگاه به سیستم روشنایی استاندارد مجهز می باشد.

این تصمیم غیر مسئولانه باعث نارضایتی و به هم خوردن بسیاری از امور برنامه ریزی شده گردیده و خسارات مادی و معنوی را هم در پی داشته است.

از این رو موکدا درخواست میگردد:

۱- لغو پرواز ۳۲۷ لار به تهران و نسبت مسئولان این تصمیم غیرمسئولانه و غیر مدبرانه که موجب نارضایتی مسافران و خانواده های آنان را فراهم آورده -اخذ تصمیم گرد.

۲-برابر قانون هرچه سریعتر نسبت به بازپرداخت ۳۰% بهای بلیط مسافران پروازهای مورد اشاره اقدام گردد.

۳- برای پیشگیری از سردرگمی و نارضایتی موارد نقص فنی در آینده راههای اطلاع رسانی مناسب به مسافران متناسب با شان و کرامت آنان طراحی و اجرا گردد./ف

جمشید جعفرپور

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۳ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین