پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرپرست مجمع سفیران جوان لارستان: “محرومیت زدایی” اولویت فعالیت هایمان است

سرپرست مجمع سفیران جوان لارستان گفت: “محرومیت زدایی” اولویت فعالیت هایمان است. به گزارش میلادلارستان هفته گذشته زندوی رئیس مجمع سفیران جوان فارس در حکمی امیرحسین جمالی یکی از جوانان…

سرپرست مجمع سفیران جوان لارستان گفت: “محرومیت زدایی” اولویت فعالیت هایمان است.

به گزارش میلادلارستان هفته گذشته زندوی رئیس مجمع سفیران جوان فارس در حکمی امیرحسین جمالی یکی از جوانان لارستانی را به عنوان نماینده ویژه سرپرستی مجمع سفیران جوان لارستان منصوب نمود.  این موضوع بهانه ای شد تا طی گفتگویی کوتاه اهداف این مجمع را بهتر شناسایی نماییم.

جمالی در مصاحبه کوتاه با میلاد لارستان در این خصوص اظهار داشت: مجمع سفیران جوان با اولویت کاری محرومیت زدایی به ویژه در بخش جوانان در کشور تشکیل شده و دامنه ی فعالیت های این مجمع در استان های محتلف کشور وجود دارد. وی اظهار داشت: تمامی تلاش مجمع سفیران جوان در لارستان این است که مشکلات جوانان شهرستان را تا حد امکان شناسایی و در برطرف نمودن آن گام های موثری بردارد زیرا که جوانان سرمایه های این کشور هستند.

جمالی با اشاره به لزوم  حمایت مسئولین لارستان در این خصوص اظهار داشت: این مجمع به صورت افتخاری عضو میپذیرد و مردم شهرستان لارستان (به خصوص جوانان) و هر کدام از مسئولین  می توانند عضو این مجمع شوند و مارا در این راه یاری نمایند.

مسئول مجمع سفیران جوان لارستان اظهار داشت: چارت تشکیلاتی مجمع دارای ۱۵ عضو می باشد و معاونت های مختلف شامل  رسانه ای، اجتماعی، امور بانوان، مشاور عالی، فرهنگی و ورزشی و روابط عمومی در مجموعه سفیران جوان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه معاونت های این مجمع در لارستان طی چند روز آینده انتخاب خواهند شد اظهار امیدواری نموده که  فعالیت های این مجمع گام دیگری در محرومیت زدایی از منطقه باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین