شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جاده مرگ لار-بندرعباس بازهم مرگ آفرید؛ بودجه 1400 تنها کفاف تکمیل 14 کیلومتر دیگر را میدهد

به گزارش میلاد لارستان برخورد  دو خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۷۰ جاده لار بندرعباس بعد از پاسگاه انتظامی هرمود حادثه آفرید. دلشاد دهیار هرمود مهرخوبی در این خصوص اظهار داشت:…

به گزارش میلاد لارستان برخورد  دو خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۷۰ جاده لار بندرعباس بعد از پاسگاه انتظامی هرمود حادثه آفرید. دلشاد دهیار هرمود مهرخوبی در این خصوص اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته و در   رخ داد که متاسفانه یک فوتی و دو مجروح بر جای گذاشته است.

یادآور می شود مسیر لار-بندرعباس به عنوان  جاده مرگ  معروف بوده و دوبانده نمودن این مسیر یکی از درخواست های همیشگی مردم منطقه در این خصوص و به منظور کاهش تصادفات بوده است. به گزارش میلاد لارستان در  پيوست شماره يك – جدول شماره يك – اعتبار طرح هاي تملك دارايي سرمايه اي دستگاه هاي اجرايي در بودجه  سال ۱۴۰۰  در خصوص ردیف اعتباری دوبانده نمودن محور جهرم-لار-بندرعباس بیان شده که طول  محور مذکور ۳۸۶ کیلومتر بوده و از سال ۱۳۹۱ عملیات آن اغاز گردیده است. در این ردیف بودجه ای اعلام شده که هزینه هر کیلومتر دوبانده نمودن برابر با حدود ۳ میلیارد تومان بوده و در برآورد سال ۱۴۰۰ تنها ۴۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده که عدد مذکور کفاف دوبانده نمودن کمتر از ۱۴ کیلومتر دیگر از این مسیر را خواهد داد.

بر همین اساس لازم است نماینده محترم در این خصوص در این روزهای جلسات کمیسیون تلفیق رایزنی جهت افزایش اعتبار بودجه ای به این طرح در سال ۱۴۰۰ را پیگیری نمایند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین