جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخواست حسین‌زاده از وزیر نیرو برای تکمیل پست ۴٠٠ کیلوولت لارستان

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواستار تکمیل پست ۴٠٠ کیلوولت لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواستار تکمیل پست ۴٠٠ کیلوولت لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده  در نامه‌ای به مهندس محرابیان وزیر نیرو خواستار تکمیل پروژه پست ۴٠٠ کیلوولتی لارستان شد.

وی در این نامه عنوان کرد: احداث این پست موجب می‌شود تا ولتاژ در ایستگاه‌های ۶۶ شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز تثبیت شود. نیاز مناطق ویژه اقتصادی و صنعتی در حال توسعه و صنایع نیمه سنگین منطقه به برق پایدار تامین و نوسان و افت ولتاژ در پست ٢٣٠ کیلوولت لارستان رفع شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی در دیدار روز سه‌شنبه (١١ آبان) اعضای این کمیسیون با وزیر نیرو نیز این درخواست را مطرح کرد و گفت: احداث پست ۴٠٠ کیلوولتی لارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان فارس در سال ٨٧ است، اما علی‌‌رغم پیشرفت تقریباً ٧٠ درصدی تا سال ٨٩، عملیات ساخت پروژه از آن سال تاکنون متوقف مانده است.

حسین‌زاده تاکید کرد: لازم است این پروژه هرچه سریعتر تکمیل شود و چشم انتظاری مردم و صنایع تولیدی برای تامین برق پایدار به پایان برسد.

گفتنی است؛ برای احداث پست ۴٠٠ کیلوولتی لارستان در سال ٨٨ قطعه زمینی به مساحت ٢٠ هکتار از سوی منابع طبیعی اختصاص یافت و عملیات احداث خط ۴٠٠ کیلوولت از نیروگاه جهرم تا لار نیز به طول ١٧٠ کیلومتر با اعتبار ٣٠۴ میلیارد ریال در سال ٨٩ به اتمام رسید، اما از سال ٨٩ تاکنون پروژه پیشرفتی نداشته است.

ف  ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین