شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

در آستانه عید غدیر بلوار پاسداران روشن شد

مدیر توزیع برق لارستان گفت: در آستانه عید غدیر بلوار پاسداران روشن شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان، ضمن تبریک ایام…

مدیر توزیع برق لارستان گفت: در آستانه عید غدیر بلوار پاسداران روشن شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت با اعلام این خبر افزود: علیرغم گرمای شدید هوا و سختی کار پرسنل مدیریت توزیع برق شهرستان در برقراری برق پایدار با انجام تلاش‌های شبانه روزی سعی شد تا در آستانه عید سعید غدیر پروژه تعویض شبکه روشنایی بلوار پاسداران به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

دامن کشان اظهار داشت: پایه های جدید استفاده شده در این طرح از نوعی آلیاژ چدن بوده که مخصوص مناطق مربوط و فضای سبز شهری طراحی گردیده است و جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی شبکه با کابل هوایی طراحی و اجرا گردیده است.

وی ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر لار که در تامین چراغهای ال ای دی بلوار مشارکت داشتند بیان داشت: همزمان با این پروژه چراغهای برخی بلوارهای شهر خور و بیرم نیز توسط شهرداری‌های محترم این شهرها در حال نوسازی و تبدیل به ال ای دی بوده که این اقدام شایسته تغییرات قابل توجهی را در فضای شب این شهرها ایجاد کرده است که شهروندان از این بابت اظهار خوشحالی می نمایند.

دامن کشان در پایان ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای تعویض پایه، شبکه و چراغهای بلوار پاسداران مجموعاً ۲ میلیارد تومان بوده که ۲۵ درصد آن توسط شهرداری لار تامین شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین