شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارسال 30 تن نهاده کشاورزی به مقصد انبار کارگزاران لارستان

۳۰ تن نهاده کشاورزی به مقصد انبار کارگزاران لارستان ارسال شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،حمید ابراهیمی‌زاده مدیر شرکت خدمات…

۳۰ تن نهاده کشاورزی به مقصد انبار کارگزاران لارستان ارسال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،حمید ابراهیمی‌زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان کرد: در خرداد ماه سال جاری مقدار ۳۰ تن کود کشاورزی سولفات پتاسیم گرانوله تولیدی پتروشیمی ارومیه به انبار کارگزاران لارستان توزیع شد.

به گفته این مقام مسئول استفاده از کود سولفات پتاسیم گرانوله به عنوان یک منبع پتاسیم برای گیاهان، باعث افزایش رشد و توسعه گیاهان می‌شود. کودهای کشاورزی به منظور افزایش میزان محصول، ارتقاء کیفیت محصول تولیدی و یا بهبهود کیفیت خاک مورد استفاده قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: این کود به صورت کریستال‌ها و گرانول سفید و بی‌رنگ بوده که به عنوان ماده حیاتی در رشد گیاهان محسوب می‌شود و حاوی دو عنصر اصلی گوگرد و پتاسیم می‌باشد که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این‌که کود پتاسیم از حلالیت بالایی برخوردار است، قبل از کشت محصولات به همراه کود کشاورزی اوره به کار برده می‌شود.

حمید ابراهیمی‌زاده با اعلام خبر فوق افزود: کودهای کشاورزی توسط کارگزاران مستقر در آن شهرستان به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی تحویل داده شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین