سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

قطع برق ادارات و بانک‌های پرمصرف آری یا خیر؟!

طبق اخبار واصله از سمت اداره برق به ادارات و بانک ها اعلام شده است در صورتی که مصرف برق خود را کاهش ندهند با خاموشی و قطعی برق مواجه…

طبق اخبار واصله از سمت اداره برق به ادارات و بانک ها اعلام شده است در صورتی که مصرف برق خود را کاهش ندهند با خاموشی و قطعی برق مواجه خواهند شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، با ورود به فصل گرما و تصمیم دولت مبنی تغییر ساعت کاری ادارات و بانک ها برای کاهش مصرف انرژی برق از ۱۵ مردادماه لغایت ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ الی ۱۳ شده است.

بالطبع جنوب کشور هم از این قاعده مستثنی نیست بلکه بخاطر گرمای شدید امسال استفاده از وسایل سرمایشی بیشتر احساس شده است.

طبق اخبار واصله از سمت اداره برق به ادارات و بانک ها اعلام شده است در صورتی که مصرف برق خود را کاهش ندهند با خاموشی و قطعی برق مواجه خواهند شد.

حال باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از ادارات و بانک ها کارهای آنها در جهت خدمت به شهروندان است و در صورتی که برق آنها قطع گردد در واقع کار ارباب رجوع مختل خواهد شد.

شهروند خبرنگار میلاد لارستان با بررسی برخی ادارات و بانک ها متوجه شده است که در ساعاتی از زمان کاری اداره برق لارستان با دلیل مصرف بیش از حد انرژی، برق برخی ادارات را قطع کرده است.

از طرفی این اتفاق شاید نشان از هشدار برای ادارات پر مصرف باشد اما قطع یکباره برق علاوه بر اینکه احتمال خرابی سیستم ها و کولرها را بالا میبرد باعث اختلال در کار ارباب رجوع می‌شود.

شاید بهتر باشد این موضوع از طریق فرمانداری، اداره برق و ادارات و بانک های لارستان مدیریت انرژی گردد تا هم اختلال و اعتراضی برای ارباب رجوع صورت نگیرد و هم اینکه از جنبه انرژی برق اداره برق با مشکل روبرو نشود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین