شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

انجام ۵ مأموریت در ۱۰ روز توسط بالگرد اورژانس هوایی لارستان

بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان ،ناجی منطقه،۵ ماموریت اورژانس را در ده روز گذشته انجام داد. به گزارش میلاد لارستان، دکتر محمد صباغی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان درباره این…

بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان ،ناجی منطقه،۵ ماموریت اورژانس را در ده روز گذشته انجام داد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر محمد صباغی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان درباره این خبر گفت:در ده روز گذشته ۵ ماموریت اورژانس هوایی توسط بالگرد شهید قائدی لارستان با موفقیت به انجام رسید.

یکی از مأموریت های حیاتی انجام شده انتقال عضو پیوندی از شهرستان همجوار بندرعباس به مرکز استان فارس بود و عضو پیوندی کبد در کمترین و طلایی ترین زمان ممکن به بیمارستان بوعلی سینا شیراز منتقل شد.

وی افزود:از دیگر ماموریت های این بالگرد میتوان به انتقال مصدوم بدحال تصادفی از جاده درز و سایبان به بیمارستان لار،انتقال مصدوم ۱۵ ساله به دلیل شکستگی مهره های کمری از لار به بیمارستان نمازی شیراز،انتقال بیمار ۶۱ ساله با مشکل حاد قلبی از گراش به بیمارستان نمازی شیراز و انتقال بیمار با مشکل سکته مغزی از شهرستان جویم به بیمارستان لار اشاره کرد.

رییس مرکز اورژانس در پایان گفت:به توفیق الهی با وجود بالگرد اورژانس در منطقه لارستان بزرگ ارائه مراقبت های پیشرفته پزشکی در اسرع وقت انجام میگیرد و باعث درمان سریعتر مصدومان و بیماران چشم انتظار پیوند میگردد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین