شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هدیه دانش‌آموزان سادات در روز عید غدیر به ایتام نیازمند

به مناسبت عید غدیر و به دست سادات نوجوانِ دبیرستان دوره اول شاهد شهدای گمنام لارستان ۸۰ میلیون ریال هدیه نقدی و ۱۰ میلیون ریال هدیه غیرنقدی عید غدیر به…

به مناسبت عید غدیر و به دست سادات نوجوانِ دبیرستان دوره اول شاهد شهدای گمنام لارستان ۸۰ میلیون ریال هدیه نقدی و ۱۰ میلیون ریال هدیه غیرنقدی عید غدیر به کودکان یتیم نیازمند تقدیم شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار بخش خبری گروه رسانه ای دبیرستان شاهد شهدای گمنام لارستان، احمد حبیب نیا معاون پرورشی دبیرستان یکی از رسالت های هر مجموعه آموزشی و پرورشی، آشنا کردن دانش آموزان با وقایع بزرگ تاریخی _ مذهبی و همچنین سنت ها و آئین های حول آن وقایع و بیان دلایل این آئین هاست. غدیر به عنوان بزرگترین ابلاغ خداوند در طول تاریخ بشریت و اکمال دین الهی و اتمام نعمت خداوند بر انس و جن، واقعه ای است که بزرگداشت آن، بر هر مسلمان حق جویی واجب است.

حبیب نیا افزود: امروز سادات نوجوان دبیرستان شاهد شهدای گمنام لارستان به تاسی از جد بزرگوارشان، امام المتقین علی ابن ابی طالب(علیه السلام) و با نیت تقرب الی الله، به سراغ کودکان یتیم رفتند و با اهدای هدایای خود، سنت هدیه دادن سادات در عید غدیر را احیا نمودند و دل این کودکان را شاد کردند.

خبرنگار: امین خرمبخت

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین