شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تعیین ۱۰۶ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه لارستان

  فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه قریب به ۳ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی، تدارکاتی و غیره، امور انتخابات را در حوزه…

 

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه قریب به ۳ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی، تدارکاتی و غیره، امور انتخابات را در حوزه انتخابیه لارستان بر عهده دارند، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان، با اشاره به اینکه ۱۰۶ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۸۱ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار است.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان؛ شهر لار ۴۴ شعبه، شامل ۴۲ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار، شهرها و روستاهای بخش مرکزی ۲۶ شعبه، شامل ۱۶ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار، بخش بیرم ۱۲ شعبه، شامل ۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار، بخش صحرای باغ ۱۰ شعبه، شامل ۴ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار و بخش بنارویه ۱۴ شعبه، شامل ۱۲ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیارپیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات لارستان گفت: تعداد ۵۵۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه بکار گرفته می شود.

وی بیان کرد: قریب به ۳ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی و تدارکاتی و غیره کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۸ تیر در حوزه انتخابیه لارستان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

دهقان در پایان سخنانش تاکید کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای دراین حوزه انتخابیه به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین