یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

درخشش دو جوان ورزشکار خوری در مسابقات پرس سینه کشور

دو جوان ورزشکار خوری در مسابقات پرس سینه کشور خوش درخشیدند. مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه (بدون لوازم) کشور با مجوز رسمی از طرف فدراسیون بدنسازی و انجمن پاورلیفتینگ جمهوری…

دو جوان ورزشکار خوری در مسابقات پرس سینه کشور خوش درخشیدند.

مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه (بدون لوازم) کشور با مجوز رسمی از طرف فدراسیون بدنسازی و انجمن پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در سبک ipf (کلاسیک) به میزبانی کرمانشاه  از ۲۶ بهمن ماه در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب برگزار شد.

در این رقابت های نزدیک و مهیج که با شرکت بیش از ۵۶۰ ورزشکار در قالب ۳۰ تیم از ۲۱ استان کشور برگزار شد دو ورزشکار خوری نیز در رده جوانان  حضور داشتند که ایوب فرهنگ موفق به کسب مقام قهرمانی و ابراهیم محمودی نیز موفق به کسب مقام دوم  از میان بیش از ۸۵ شرکت کننده در این رده سنی شدند.

این فستیوال یکی از معتبرترین رقابت های این رشته ها در کشورمان محسوب می گردد که رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران هم میهمان این رقابت ها بوده و از نزدیک عملکرد ورزشکاران را زیر نظر داشتند.

لازم به ذکر است این ورزشکاران برای شرکت در مسابقات  پاورلیفتینگ ۳ گانه شامل (پرس سینه، اسکات و لیفت) نیز که ۲۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد نیز شرکت خواهند کرد.

جوانان مستعد خوری در رشته پرورش اندام در سال های اخیر موفق به کسب عناوین مختلف در سطوح استان، کشور، قاره آسیا و جهان شده اند که نیازمند توجه ویژه به این رشته و ایجاد ظرفیتی به منظور برگزاری مسابقات استانی و کشوری در شهر خور می باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین