جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم کشتی لارستان عنوان نائب قهرمانی مسابقات استان هرمزگان را کسب کرد

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم کشتی آزاد این شهرستان در پیکارهای چندجانبه استان هرمزگان جام زنده یاد نیما نعیمی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم کشتی آزاد این شهرستان در پیکارهای چندجانبه استان هرمزگان جام زنده یاد نیما نعیمی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی استان هرمزگان یادواره زنده یاد نیما نعیمی نفر سوم کشتی نوجوانان آسیا با حضور تیم های بندرعباس، لارستان، جهرم و رفسنجان در خانه کشتی شهید مجید شاهی بندرعباس برگزار شد و تیم لارستان بر سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سبحان رنجبری، ابراهیم ملتفت و محمدعلی ملتفت سه کشتی گیر لارستانی بودند که با غلبه بر تمامی رقبای خود گردن آویز مدال طلا شدند.

مسوول هیئت کشتی لارستان افزود: همچنین امیررضا حاتمی، علی زارعی و پوریا غلامحسین نژاد با قبول یک شکست عنوان سوم را از آن خود کردند.

عسکرپور با اشاره به اینکه غلامرضا غلامحسین نژاد و محمدرضا عسکرپور مربیان اعزامی تیم لارستان به این دوره از پیکارها بودند، ادامه داد: در پایان تیم بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد. لارستان دوم شد و تیم رفسنجان بر سکوی سوم ایستاد و کاپ اخلاق نیز به تیم جهرم رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین