چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

 رییس جدید شرکت نفت لارستان از لامرد آمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی منطقه با صدور حکمی امجد خنیاگر را بعنوان ریس ناحیه لارستان منصوب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت…

مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی منطقه با صدور حکمی امجد خنیاگر را بعنوان ریس ناحیه لارستان منصوب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با صدور حکمی از سوی مدیر منطقه امجد خنیاگر را بعنوان ریس ناحیه لارستان منصوب واز زحمات مسعود حسنیان در مدت تصدی رئیس ناحیه لارستان قدردانی کرد.

درمراسم معارفه روسای جدید که با حضور فرماندار لارستان، مدیر ومعاونین منطقه برگزارشد، اسداله طاهری مدیر منطقه با تشریح وضعیت سوخترسانی درسطح استان به اهمیت نقاط جنوبی استان وهمجواری با استان هرمزگان پرداخت وگفت:باتوجه به وسعت هر ناحیه لارستان وحجم تردد ها دراین محورها سوخترسانی دراین نواحی از اهمیت بیشتری برخوداربوده و برکنترل ونظارت برفرایند تامین وتوزیع انواع فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

وی افزایش ظرفیت ذخیره سازی انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان بعنوان تنها انبار موجود در جنوب فارس را از برنامه های منطقه بیان کرد وافزود: این افزایش ظرفیت میتواند نقش موثری بر سوخترسانی مطلوبتر در شهرستان های جنوبی استان داشته باشد.

طاهری با اشاره به این موضوع که تامین وتوزیع سوخت هوایی با کیفیت وطبق استاندارهای جهانی توسط شرکت ملی پخش انجا م می گردد، وجود مراکز سوختگیری هواپیمایی در این نواحی را از زیرساخت های مهم و اثر گذار درحمل و نقل هوایی دانست و بر تجهیز بیشتر این مراکز تاکید کرد.

در این دیدار فرماندار لارستان از تعامل وهمکاری روسای قدیم این نواحی تقدیر بعمل آورد و ابراز امیدواری کرد که این تعاملات همچنان ادامه یابد.

گفتنی است؛ خنیاگر پیش از این رییس ناحیه لامرد بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین