چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

جوان لارستانی نائب قهرمان مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی بزرگسالان شد

کشتی گیر لارستانی در حضور قهرمانان جهان، موفق شد مدال نقره پیکارهای کشتی ساحلی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی را از آن خود کند و تک مدال تیم فارس را بدست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی در حضور قهرمانان جهان، موفق شد مدال نقره پیکارهای کشتی ساحلی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی را از آن خود کند و تک مدال تیم فارس را بدست آورد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور از لارستان در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی با شکست کشتی گیرانی از سیستان و بلوچستان، مازندران الف، لرستان، خراسان جنوبی و گیلان به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: این کشتی گیر لارستانی در دیدار فینال در یک کشتی نزدیک با غلامرضا عبدالله پور کشتی گیر مازندرانی الاصل تیم هزمزگان که چندین عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه داشت در یک کشتی نزدیک نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی دوم وزن ۷۰ کیلو ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور از سوی فدراسیون کشتی ایران به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان دعوت می شود، افزود: این اردو به منظور اعزام کشتی گیران برتر به پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی جهان برگزار می شود.

طیبی با بیان اینکه ۲۸ کشتی گیر در وزن محمدرضا عسکرپور حضور داشتند، ابراز داشت: سطح بالای این مسابقات باعث حذف چندین قهرمانان کشتی ساحلی جهان از گردونه مسابقات شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، ادامه داد: مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان در ۴ وزن و با حضور ۹۷ کشتی گیر از سراسر ایران در شهرستان فریدون کنار استان مازندران برگزار شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین