چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مجموعه ” روایت پُرغم” با آغاز ماه محرم منتشر می شود

همزمان با آغاز ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، مجموعه ” روایت پرغم” منتشر می شود. به گزارش میلاد لارستان مجموعه “روایت پُر غم” کاری…

همزمان با آغاز ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، مجموعه ” روایت پرغم” منتشر می شود.

به گزارش میلاد لارستان مجموعه “روایت پُر غم” کاری از انجمن گویندگی و دوبلاژ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان  که به روایت های کوتاهی از حرکت خاندان اهل بیت در مسیر کربلا و اتفاقات دهه محرم پرداخته است از فردا و با آغاز ماه سوگواری اهل بیت انتشار خواهد یافت.

این مجموعه به کارگردانی افسانه میرزانیا و تهیه کنندگی امیرحسین جمالی در ده قسمت تولید شده و  ۱۵ نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در تهیه آن مشارکت داشته اند.

 روایت پُرغم با روایتگری افراد مختلفی از جمله  حاج ابراهیم روشن ضمیر ، امیرحسین جمالی ، هاله نصرالهی ، نگار عسکریزاده ، مهسا خواجویی ، معصومه جمالی ، زهرا عزیزپور ، نگار زمانی ، یاسمین محرر تهیه شده و  تصویربرداری و تدوین این مجموعه توسط حسین راضی، دکور: نیما نصریانی، صدابرداری: حامد شیخی، گرافیک: علی یگانه لاری و عکاسی این مجموعه را نیز   محمد صالح تهمتن بر عهده داشته اند

همچنین از مدیریت آموزش و پرورش  لارستان ، ستاد نماز جمعه  لارستان ، اداره کتاب خانه های عمومی لارستان ، مرکز آموزش عالی لار ، هیئت رایت المهدی ، آژانس عکس نخل لارستان ، پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری نیز در تهیه این مجموعه تقدیر شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین