جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایجاد تفاهم خواهرخواندگی میان بندرعباس و اوز

اعضای شورای شهر اوز لارستان ظهر امروز با حضور در محل شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس، با مسئولین شهری و اعضای شورای شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

 اعضای شورای شهر اوز لارستان ظهر امروز با حضور در محل شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس، با مسئولین شهری و اعضای شورای شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مهران نجاتی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این‌که افزایش همکاری میان این شورا با شورای اسلامی شهرهای مختلف کشور یکی از اولویت‌های مهم در این دوره بوده است، اظهار داشت: مردم لارستان ارتباط زیادی با مردم هرمزگان، شهرهای غربی استان و بندرعباس دارند و مشترکات فرهنگی سبب تعمیق روابط میان این دو منطقه شده است.

کیانوش جهانبخش، عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این نشست با بیان اینکه مردم لارستان و منطقه اوز از دیرباز همپای مردم بندرعباس در مسیر آبادانی و پیشرفت این استان تلاش کرده‌اند، عنوان کرد: تبادل تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان بندرعباس و اوز لارستان و توسعه همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی میان مردم این دو منطقه که اشتراکات فرهنگی زیادی با هم دارند، گامی برای تحکیم روابط دو سویه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک است.

وی خاطر نشان ساخت: معرفی مطلوب ظرفیت‌های مناسب فرهنگی هر دو شهر به مردمان ساکن در این شهرها و تقویت روابط فرهنگی و اجتماعی امکان استفاده بهتر از ظرفیت‌هایی را فراهم می‌آورد که سبب توسعه و پیشرفت شهر می‌شود.

جهانبخش گفت: نام‌گذاری یک خیابان در اوز لارستان به نام بندرعباس و یک خیابان در بندرعباس به نام اوز از جمله پیشنهاداتی است که می‌توان برای تحقق و اجرایی کردن آن اقدام کرد. علاوه بر این، در محله اوزی‌های بندرعباس نیز امکان جانمایی و نصب مفاخر منطقه‌ای وجود دارد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، اعضای شورای شهر اوز لارستان نیز در این جلسه به بیان برخی راهکارهای همکاری مشترک میان شورای این شهر با شورای شهر بندرعباس و استفاده از تجارب شهرداری بندرعباس در مدیریت شهری پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین