پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

حصارکشی پایگاه سلامت مرحوم حاج محمدرسول منصوری خنج پس از سالها

این حصارکشی به طول ۴۹۰ متر بوده که با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل محرومیت‌زدایی و اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان و شبکه بهداشت…

این حصارکشی به طول ۴۹۰ متر بوده که با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل محرومیت‌زدایی و اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان و شبکه بهداشت و درمان خنج، تامین گردیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست این شبکه در گفتگو با روابط عمومی اعلام کرد: پس از گذشت سالیان متوالی، پایگاه سلامت مرحوم حاج محمدرسول منصوری واقع در شهرک گلدان شهرستان خنج به انضمام ۱۵ هزار مترمربع زمین با کاربری بهداشتی و درمانی، حصارکشی شد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این حصارکشی که به طول ۴۹۰ متر بوده با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل محرومیت‌زدایی و اعتبارات از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان تامین شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج در پایان از مساعدت و همکاری دکتر محسن سلمان‌پور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسفندیاری فرماندار خنج و سایر افرادی که در این زمینه همراهی کردند، تشکر کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین