پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

طرح بهارستان برق به روستاهای محروم لار رسید

طرح ملی بهارستان در دومین سال از شروع اجرا در روستاهای محروم و کم برخوردار لار در حال اجرا می باشد. مدیر توزیع برق لارستان در گفتگو با میلاد لارستان…

طرح ملی بهارستان در دومین سال از شروع اجرا در روستاهای محروم و کم برخوردار لار در حال اجرا می باشد.

مدیر توزیع برق لارستان در گفتگو با میلاد لارستان با اعلام این خبر افزود: این طرح در سال جاری در ۱۶ روستای هدف که عمدتاً روستاهای محروم و کم برخوردار و دور از مرکز شهرستان می باشند از اوایل مهرماه آغاز گردیده و تا پایان دی ماه به اتمام می رسد.

دامن کشان بیان داشت: این طرح که اعتبار آن از محل عوارض برق تأمین می گردد شامل اصلاح و بهسازی شبکه های فرسوده روستاها، نصب ترانس و اجرای شبکه جدید به منظور رفع افت ولتاژ روستایی، تقویت روشنایی معابر و توسعه و تقویت زیرساخت شبکه های روستایی می گردد در سال جاری با اعتبار ٧.۵ میلیارد تومان در سطح روستاهای شهرستان در حال اجرا می باشد که در طی آن حدود ۴۰۰ پایه فرسوده تعویض، ۶ دستگاه ترانسفورماتور جدید و ۷۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی نصب می گردد.

این مقام مسئول یادآور شد اعتبارات شهرستان در این طرح در سال جاری ۶۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و پیشرفت فیزیکی طرح قریب به ۸۰ درصد میباشد و امیدواریم با تداوم اعتبارات این طرح تا سال ۱۴۰۴ بتوانیم کل شبکه های برق روستایی شهرستان را اصلاح، تقویت و توسعه بخشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین