شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه+پوستر

  رییس شعبه ویژه جمعیت هلال احمر لارستان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه خبر داد. محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان به جمع‌آوری…

 

رییس شعبه ویژه جمعیت هلال احمر لارستان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت زلزله‌زدگان خوی در استان آذربایجان غربی و کشورهای ترکیه و سوریه خبر داد و اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب پویش آفتاب مهربانی از سوی جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کد دستوری #۳*۱۱۲* به منظور واریز کمک‌ها از طریق گوشی تلفن همراه در نظر گرفته شده است، افزود: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ به منظور کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان خوی اعلام شده است.

رییس جمعیت هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه کد دستوری #۲*۱۱۲* ویژه تلفن‌های همراه تعیین شده است، تصریح کرد: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ نزد بانک مرکزی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۱۹ و شماره شبا IR۸۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ به منظور کمک به مردم زلزله‌زده کشور ترکیه است.

این مسوول با اذعان به اینکه کد دستوری #۵*۱۱۲* نیز برای کمک به مردم کشور سوریه ارائه شده است، اضافه کرد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ همچنین شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ در راستای واریز کمک‌های نقدی به آسیب‌دیدگان از زلزله در کشور سوریه مشخص شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین