شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

طرح معلم دوستدار کتاب برای نخستین بار در فارس در لار برگزار شد

طرح معلم دوستدار کتاب به همت معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برای اولین بار در استان فارس و شهرستان لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

طرح معلم دوستدار کتاب به همت معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برای اولین بار در استان فارس و شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش آموزان، معلمان و والدین به عنوان سه رکن اساسی آموزش و پرورش اجرا شد.

کارگاه اول این طرح در بهمن ماه سال گذشته در مدارس شهرستان به مدت ۲ روز به صورت مقدماتی و کارگاه دوم به مدت ۴ روز به صورت تخصصی در کتابخانه حضرت سکینه لارستان برگزار شد.

مراحل اجرای این طرح در ۶ قالب ایده پردازی، برنامه ریزی و آموزش، اجرا، ارسال مستندات، داوری و اعلام نتایج بود که با در نظر گرفتن امتیازات برای معلمان به اجرا درآمد.

طرح معلم دوستدار کتاب در ۱۲ شاخص داوری تحت عناوین تعداد کتاب های مطالعه شده،کیفت کتاب های خوانده شده، خلاقیت و ابتکار، بحث و گفتگو درباره کتاب‌ها، مشارکت و همکاری دانش آموزان، همکاری با نهادها و سازمان های مرتبط با شیوه مشارکت، برنامه‌های آینده، مدیریت هزینه، استمرار فعالیت ها، تاثیر بر والدین، تاثیر بر مدرسه، مستندسازی و ارائه اجرا شد، که در نهایت با ارزیابی داوران، مریم نوربخش و ازهار جلالی زاده به صورت مشترک مقام اول، عالیه درباری مقام دوم و سارا جلال پور مقام سوم این طرح اعلام و با اهدای تندیس طرح معلم دوستدار کتاب طی مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین