یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اختتامیه نخستین دوره شعر خلیل روئینا در لار برگزار شد+تصاویر

نخستین دوره جایزه شعر خلیل روئینا در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، اختتامیه نخستین دوره شعر خلیل روئینا با حضور مسئولان، هنرمندان، شاعران، خانواده و آشنایان آن مرحوم،…

نخستین دوره جایزه شعر خلیل روئینا در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، اختتامیه نخستین دوره شعر خلیل روئینا با حضور مسئولان، هنرمندان، شاعران، خانواده و آشنایان آن مرحوم، در شامگاه پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در محل تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

این جایزه ادبی امسال در دو بخش موضوعی «آزاد» و «آئینی» برگزار شد که شرکت کنندگان در بخش آزاد سه قالب کلاسیک، ترانه و آزاد و در بخش آیینی در هر قالبی مجاز به ارسال آثار بودند.

در این دوره، حدود ۱۲۰ اثر از ۵۰ شاعر و از شهرستان‌های لارستان، لامرد، خنج، اوز، گراش، بستک و شهرها و روستاهای تابعه شرکت کردند.

بنا بر برنامه‌ریزی‌ها قرار است این رویداد ادبی در سالیان آتی بصورت استانی و بعد به‌صورت کشوری برگزار شود.

در آئین پایانی این مراسم، نفرات برتر در هر بخش معرفی شد و جوائز به اضافه لوح یادبود را دریافت کردند.

در بخش شعر کلاسیک، محمدجواد افسردیر از لار، محمد علیپور از بیرم و فتحیه قناعت‌پیشه از لار به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش ترانه، هرمز نگهبان از بیرم، کورش آریایی‌منش از لار به عنوان نفرات اول و دوم معرفی و مصطفی کارگر از گراش و ناظره بیغرض از لار رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش شعر آزاد نیز، فاطمه نصیری از لامرد اول شد، امیدرضا مجیدی از لار جایگاه دوم را بدست آورد و علی عطایی از لار سوم شد.

در بخش شعر آئینی راضیه سیاح از گراش، حنظله ربانی‌ از اشکنان و امیرحسین منتظر‌قائم‌ از لار توانستند رتبه‌های برتر را بدست آوردند.

به گزارش میلاد لارستان، هیئت داوران نخستین دوره شعر خلیل روئینا را «دکتر اسدالله نوروزی»، «دکتر صادق رحمانی» و «ایوب پرندآور» برعهده داشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم، گروه طاها لارستان آخرین اثر زیبای هنری خود بنام «ویسیسش چُونه سرو» که به زبان لاری تهیه شده و چندی پیش از برنامه «همآهنگ» شبکه‌های افق و نسیم صداوسیما پخش شده بود و مورد توجه آحاد مردم بود،  به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختتامیه نخستین دوره شعر خلیل روئینا در لار برگزار شد+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین