یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

استقرار نمایندگی چند اداره در بخش صحرای باغ در آینده نزدیک

  فرماندار ویژه لارستان از استقرار دادگاه، نمایندگی آموزش و پرورش، راهور و ایجاد آموزشگاه راهنمایی رانندگی و کمیته امداد در بخش صحرای باغ خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

فرماندار ویژه لارستان از استقرار دادگاه، نمایندگی آموزش و پرورش، راهور و ایجاد آموزشگاه راهنمایی رانندگی و کمیته امداد در بخش صحرای باغ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان و اعضا شورای اسلامی شهرستان با حضور در عمادشهر با سیداحمد قتالی امام جمعه و جمعی از مسئولین و معتمدین محلی بخش صحرای باغ، دیدار و مسائل و مشکلات بخش صحرای باغ در دفتر امام جمعه عمادشهر بررسی شد.

فرماندار ویژه لارستان در این جلسه که شهردار و اعضا شورا نیز حضور داشتند، با اشاره به تحقق چند وعده مهم در بخش صحرای باغ اظهار داشت: با کمک خیرین و دولت اتفاقات بسیار خوبی در این منطقه رخ خواهد داد و به لحاظ ساختاری بخش صحرای باغ اکنون بدون بخشدار است، اما بخشدار مشخص شده است و‌ به زودی معارفه خواهد شد.

داریوش دهقان درخصوص راه اندازی دادگاه بخش صحرای باغ، گفت: کارها صورت گرفته است همین امشب هم با رییس کل دادگستری استان فارس در این مورد صحبت کردیم و گفتند که به زودی معارفه خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگی آموزش و پرورش هم مجوز آن گرفته شده و کارهای قانونی آن هم انجام و امید داریم که بتوانیم در هفته دولت نمایندگی را افتتاح کنیم و با توجه به بُعد مسافت سعی می کنیم فردی که رابط آموزشی است از اهالیِ همین منطقه باشد که زحمت رفت و آمد متحمل نشود.

دهقان تصریح کرد: در بحث راهور و ایجاد آموزشگاه راهنمایی رانندگی، نامه نگاری ها انجام شده و قرار است یک چارت جدید تعریف و این آموزشگاه هم راه اندازی شود و درباره راه اندازی کمیته امداد هم صحبت ها انجام شده است که یا یک شعبه یا نمایندگیِ آن در این منطقه ایجاد شود. بیشترین خیرین ما در همین منطقه عمادشهر است و راه اندازی کمیته امداد سبب کمک به محرومان می شود.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: هرجا که وحدت باشد خیر و برکات الهی در آنجا جاری می شود، این وحدت اما باید محور داشته باشد که محور این وحدت ائمه جمعه و جماعات هستند چه اهل تسنن و چه اهل تشیع.

سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر هم در این نشست ضمن تأکید بر لزوم دسترسی آسان مردم به خدمات در سخنانی از فرماندار و مسئولین تقدیر و تشکرکرد.

وی افزود: این دیدارها قطعأ منشأ خیر و برکات است همانطور که پیامبر فرمودند که رحمت و محبت خدا شامل کسانی می شود که در راه رضای خدا با هم دیدار می کنند.

قتالی افزود: در حوزه معیشت و دسترسی آسان به خدمات و آبِ سالم و کافی مردم دچار مشکل هستند، امیدواریم که وعده ها تبدیل به عمل شود.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است که بتوان وعده ها را عملی کرد تا مردم بتوانند به خدمات دست پیدا کنند.

در این نشست مسائل و مشکلات در موضوعات مختلف عمرانی، ورزشی، خدماتی، رفاهی، آب، مسکن، کشاورزی و راه مطرح شد.

بزودی با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی بخش صحرای باغ، مسائل و مشکلات کل بخش نیز بررسی خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین