چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری جلسه شورای ورزش شهرستان لارستان

    جلسه شورای ورزش شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رئیس…

 

 

جلسه شورای ورزش شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و اعضای این شورا در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در ابتدای این نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به عنوان رئیس شورای ورزش شهرستان در سخنانی رفع مشکلات ورزشکاران و هیئت های ورزشی را مهم ترین موضوع عنوان کرد و گفت: در مصوبه های تایید شده از هیات ها و ورزشکاران برای رفع مشکلات آنها گام های بیشتری برداشته شود.

وی افزود: ورزش در اقتصاد گردشگری نقش بسزایی دارد که باعث شور و نشاط ، شادابی و تحرک برای اقشار مختلف در جامعه خواهد شد.

دهقان از دستگاه های سطح شهرستان خواست که در امر ورزش همت گمارند و در برنامه های آینده، بازوی توانمندی برای اداره ورزش و جوانان لارستان باشند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه بر تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به سابقه شهرستان در ورزش همگانی و قهرمانی باید زیرساخت های ورزشی تکمیل شود.

سپس رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اظهار داشت: شورای ورزش در سه حیطه پرورش، ورزش همگانی و ورزش حرفه ای برنامه ریزی های ارزنده ای که قابلیت اجرایی دارد را تدوین و پیگیری می کند.

محمدحسن طیبی خاطرنشان کرد: شورای ورزش عالی ترین مرجع سیاست گذاری و تصمیم گیری در امر ورزش لارستان است.

وی به نقش فعالیت‌ها و برنامه های ورزشی در توسعه سلامت جسمانی و روانی اقشار مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: همه فعالیت ها و برنامه ها باید به گونه‌ای تدوین شود که همه اقشار را در برگیرد.

دبیر شورای ورزش لارستان بیان کرد: هزینه در ورزش یک سرمایه گذاری موثر و مفید است و باعث ایجاد حس نشاط و گسترش آن در سطح سازمان و همینطور در خانواده کارمندان می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ادامه داد: بانوان کارمند علاوه بر مسئولیت های شغلی مسئولیت های خانوادگی نیز دارند که در میان این فعالیت ها باید زمان مناسب برای ورزش نیز برای آنها مهیا باشد و این نیازمند برنامه ریزی و خدمات دهی مناسب است تا بتوانیم بدون برهم خوردن نظم زندگی فرصتی را برای ورزش بانوان فراهم کنیم.

در ادامه در خصوص برنامه‌های آینده شورای ورزش، توسعه‌ی همه جانبه بخش ورزش متناسب با پتانسیل های موجود، برقراری ارتباط و تعامل بیشتر اعضای شورا بحث و تبادل نظر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین