یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دست به قیچی شدن جهادگران آرایشگر در شهر لار

    جمعی از آرایشگران جهادی با اعزام به محلات محروم شهر لار اقدام به اصلاح افراد کم برخوردار و آسیب‌پذیر کردند. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت هفته بسیج…

 

 

جمعی از آرایشگران جهادی با اعزام به محلات محروم شهر لار اقدام به اصلاح افراد کم برخوردار و آسیب‌پذیر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان، در اقدامی زیبا و خداپسندانه، تعداد ۳ نفر از آرایشگران گروه جهادی شهید پرند لارستان، با حضور در محلات محروم شهر لار اقدام به اصلاح رایگان افراد کم برخوردار و آسیب‌پذیر کردند.

در این اردوی جهادی یک روزه، ۲۵ نفر به شکل رایگان اصلاح شدند.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج و اصناف لارستان، جهادگران آرایشگر از حدود ۸ سال قبل در امر خداپسندانه اصلاح رایگان افراد کم‌بضاعت و اقشار محروم اقدام می‌کنند، اظهار داشت: گروه جهادی شهید پرند (صنف آرایشگران مردانه) حوزه بسيج اصناف و بازاریان لارستان از میان آرایشگرانی که تمایل به حضور در کارهای جهادی دارند، تشکیل شده است.

روح‌الله پیش‌بین با بیان اینکه تا این لحظه تعداد ۱۰ نفر آرایشگر با این گروه همکاری دارند که هرساله قبل از شروع مدارس و همچنین در اعیاد سال به مناطق محروم اعزام و مشغول خدمت رسانی می‌شوند، افزود: این جهادگران هر چند مشغله کاری دارند اما به عشق خدمت به دیگران پا به این عرصه گذاشته اند تا الگویی جهت دیگر صنف‌ها باشند و هر کدام در حد توان کمک‌رسان قشر ضعیف جامعه باشند.

وی اضافه کرد: تمامی این خدمات به صورت رایگان است و هزینه های جانبی نیز از طریق خود آرایشگران و بسیج اصناف لارستان تامین می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین