یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جهادگران مشغول کارند

همزمان با هفته مبارک بسیج جهادگران اقدام به ارائه خدمات به محرومان پرداختند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با هفته مبارک بسیج و…

همزمان با هفته مبارک بسیج جهادگران اقدام به ارائه خدمات به محرومان پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با هفته مبارک بسیج و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی۳ ،گروه جهادی بسیج طلاب شهید منصور بامداد به استعداد ۱۰ نفر از طلاب و روحانیون، در قالب اردوی جهادی ۲روزه و با بدرقه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جانشین و مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از محل حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب (ع) به روستای شرفویه بخش بنارویه لارستان اعزام شده و به فعالیت های تبلیغی؛ تربیتی و عمرانی در این منطقه پرداختند.

همچنین پیش از این نیز ساخت منزل خانواده محروم در روستای بلوچی بخش درزوسایبان لارستان به همت این گروه جهادی به اتمام رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان و مدیر گروه جهادی بسیج طلاب شهید منصور بامداد در پیامی از همراهی،مساعدت و پشتیبانی امام جمعه محترم شهر لار حاج آقا موسوی خرم و مدیر محترم حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) حاج آقا رضایی، کمال تشکر و قدردانی نمود و از نقش آفرینی جهادی بیش از پیش طلاب در مناطق محروم خبر داد.

 

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دو روستای دولت آباد و سایبان بخش مرکزی لارستان

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با هفته مبارک بسیج و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۳، گروه جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی لارستان با همراهی متخصصان اطفال ، داخلی، دکتر عمومی، مشاوره تغذیه،بهداشت دهان و دندان،مشاوره بهداشت روان و توزیع بسته های بهداشتی،خمیر دندان و مسواک و همچنین داروی رایگان در دو روستای دولت آباد و سایبان بخش مرکزی لارستان به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی پرداختند.

 

توزیع بسته‌های معیشتی

بسته های معیشتی جهت نیازمندان و توزیع و کاشت نهال توسط بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رزبان و گروه جهادی حضرت علی اصغر(ع) توزیع شد‌.

همچنین ۱۲ بسته معیشتی در میان نیازمندان به مناسبت هفته بسیج و با همت خیرین نیک اندیش توسط پایگاه مقاومت امام حسین (ع) و گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) لارستان تهیه و توزیع شد.

 

توزیع نهال

تعدادی نهال بین اهالی مجتمع مسکونی کوثر در شروع فصل درختکاری به همت بسیج سازندگی پایگاه مقاومت شهید عبدالرضا خوشه چین توزیع شد.

 

اصلاح رایگان

گروه جهادی شهید پرند حوزه بسيج اصناف و بازاریان لارستان به محلات محروم اعزام و اقدام به اصلاح رایگان موی سر ۴۵ نفر از مردم کردند.

 

آغاز ساخت منزل مسکونی یک نیازمند

ساخت منزل مددجو کمیته امداد توسط گروه جهادی ذوالفقار حوزه بسیج کارگری و کارخانجات لارستان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان آغاز شد.

 

طرح یک کاسب یک دانش‌آموز

به مناسبت هفته بسیج، «طرح یک کاسب یک دانش‌آموز» با توزیع پوشاک و کفش در مناطق محروم توسط حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان لارستان انجام شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین