جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تصویب اعتبار ۵۰ میلیاردی برای بیمارستان جویم/افتتاح کتابخانه لارستان در آینده نزدیک

  سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس بیمارستان جویم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه لار با پیشرفت ۹۷ درصدی و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار را جزو مهمترین طرح…

 

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس بیمارستان جویم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه لار با پیشرفت ۹۷ درصدی و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار را جزو مهمترین طرح هایی برشمرد که امروز مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، محسن پاپری زارعی در پایان بازدید از طرحهای زیرساختی منطقه لارستان در گفت گو با ایرنا افزود: در ادامه سفرهای شهرستانیِ استاندار ، از طرح های مختلفی در شهرستان جویم بازدید کردیم که از جمله آنها طرح بیمارستان این شهرستان بود که با رکود این طرح در سال های گذشته، طی حدود دو سال اخیر و با شروع دولت مردمی آیت الله رئیسی، این طرح فعال شده و جزو مصوبات سفر استاندار قرار گرفت.

پاپری ادامه داد: برای بیمارستان جویم ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار را مصوب کردیم و همچنین با تصویب مبلغی در پیوست قانون در سال گذشته برای آن و انجام بخشی از کار، با توجه به تاکید استاندار مبنی بر اتمام آن تا پایان سال یا نهایتا ابتدای سال آینده، تمام تلاش‌ها و تمرکزها روی این طرح وجود دارد تا بتوان آن را هرچه سریع تر به سرانجام برسانیم.

وی عنوان کرد: ناحیه صنعتی جویم، طرح دیگر مورد بازدید در این شهرستان بود که امروز کلنگ آن زده شد و تصمیم بر انتخاب سریع تر پیمانکار شد و برای تسهیل در راه دسترسی آن نیز کمک هایی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان خواهیم داشت.

پاپری همچنین از طرح مسکن مهر و چند طرح کوچک دیگر نیز بازدید کرد.

پاپری که بعد از اتمام سفر شهرستانی استاندار فارس، پس از جویم به لارستان نیز سفر داشت عنوان کرد: از جاده مهم و زیرساختی جهرم-لار بازدید داشتیم که اعتبار بسیار خوبی در سال گذشته برای این طرح تامین شده و هم اکنون فعال است و با ظرفیت کامل در چندین قطعه در حال تکمیل بوده و امیدواریم تا پایان سال برخی قطعات زیر بار ترافیک برود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس عنوان کرد: از دیگر طرح های مهم که جزو طرح های هدف ما برای افتتاح در هفته دولت محسوب می شود، کتابخانه لار است که پیشرفت حدود ۹۷ درصدی دارد.

پاپری تشریح کرد: برای این طرح ۵۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و تصمیم بر این شد ‌که طی یک الی ۲ هفته آینده با انتخاب پیمانکار، فعالیت های این طرح نیز با جدیت پیگیری شود و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: بازدید از پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز انجام شد و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفتیم و تصمیماتی برای بهره برداری و جمع بندی سریع تر این طرح فعال و خوب گرفته شد.

پاپری اضافه کرد: از استخر رو باز لارستان در مجموعه ورزشی تختی نیز بازدید کردیم و با توجه به اعتباری که سال گذشته برای آن منظور و تزریق شده بود، تصمیم بر این شد که به استخر رو بسته تغییر پیدا کند و کار کارشناسی آن طی هفته جاری انجام شود و پیگیری برای ادامه طرح صورت گیرد.

وی افزود: از جمله دیگر طرح های مورد بازدید در شهرستان لارستان، راه ارتباطی لار-بندرعباس، راه آهن، ساختمان فرماندهی انتظامی و سپاه بود که تصمیماتی برای تسریع در روند حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در پایان عنوان کرد: طرحی با عنوان «پنجشنبه های جهادی» را در این سازمان راه اندازی کردیم و با تشکیل قرارگاه جهادی در سازمان، در شهرستان های مختلف استان حضور میدانی داریم و از طرح های مهم عمرانی و زیر ساختی، با اولویت روزهای آخر هفته بازدید و پیگیری به عمل می آید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین