شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اتمام فاز نخست ساخت بیمارستان جویم

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در دیدار با فرماندار شهرستان جویم نیز در سخنانی اظهار داشت: فاز اول ساخت بیمارستان جویم با اعتبار ۵۵ میلیارد و چیزی فراتر از تعهد…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در دیدار با فرماندار شهرستان جویم نیز در سخنانی اظهار داشت: فاز اول ساخت بیمارستان جویم با اعتبار ۵۵ میلیارد و چیزی فراتر از تعهد قبلی، به پایان رسیده، مشاوره و طراحی فاز دوم با الحاقات سی تی اسکن و سایر بخش‌ها، در حال بررسی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشکده به همراه دکتر رامین اقتداری، دکتر محمدرضا عرفانی و مجتبی صلح جو، مشاورین خود و دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت و مصطفی آزادی، رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده به شهرستان جویم سفر کرد.

در این بازدید رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه اراده ها به سمت مشارکت و همکاری در ساخت بیمارستان جویم برود، گفت: در تلاشیم بیمارستان جویم در سریعترین زمان ممکن وارد مدار شود.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه برای افزایش سرعت پایان کار بیمارستان نباید از ظرفیت های مشارکت‌های اجتماعی در شهرستان غافل شد، افزود: اگر بخواهیم منتظر اعتبارات دولتی باشیم، پایان ساخت و سازها به زودی محقق نخواهد شد.

وی با اذعان به اینکه امروز لازم است یک اراده جمعی شکل بگیرد و یک پایگاه مشارکت اجتماعی شکل بگیرد، تصریح کرد: ۳ درصد اعتبارات متوازن، منبع مالی خوبی برای جذب اعتبارات از سوی استانداری است که مسیولین شهرستان باید پیگیر باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: بیمارستان راه بیفتد، تمام نیازمندی های درمانی شهرستان تامین می شود، لذا اراده ها را به سمت مشارکت و همکاری در ساخت بیمارستان جویم ببرید.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در دیدار با فرماندار شهرستان جویم نیز در سخنانی اظهار داشت: فاز اول ساخت بیمارستان جویم با اعتبار ۵۵ میلیارد و چیزی فراتر از تعهد قبلی، به پایان رسیده، مشاوره و طراحی فاز دوم با الحاقات سی تی اسکن و سایر بخش‌ها، در حال بررسی است.

در ادامه امام جمعه شهرستان جویم در دیدار با رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت : صمیمانه و قلباً، سپاسگوی مجموعه علوم پزشکی لارستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تصویب چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویم اقدامی ارزشمند و کم نظیر در این حوزه از شهرستان است، افزود: بیمارستان جویم، بیمارستانی است که پس از ۲۰ سال معطلی، طی دو سال حضور دکتر سلمان‌پور، فاز اول جهادی، تخریب و بازسازی شده و منتظریم تا فاز دوم نیز آغاز شود.

گفتنی است در ادامه این سفر، رئیس دانشکده از مراکز تحت پوشش علوم پزشکی لارستان در کورده، بریز، دهکویه، شرفویه و منصورآباد بازدید کرده و با پرسنل آن مراکز دیدار و گفتگو کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اتمام فاز نخست ساخت بیمارستان جویم”

  1. لاری گفت:

    خدا قوت بویزه به هیات ریسه و کارکنان شبکه بهداشت لارستان و ریاست محترم جناب دکترسلمان پور سخت کوش وهیات پر تلاش.سپاس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین