دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

از کارگران و پاکبانان شهرداری خور تجلیل شد

از کارگران و پاکبانان شهرداری خور تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان صبح امروز یکشنبه به…

از کارگران و پاکبانان شهرداری خور تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان صبح امروز یکشنبه به همراه عبدالمهدی قاسمی معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، با حضور در شهرداری خور از کارگران و پاکبانان زحمت کش شهرداری خور تجلیل کرد.

در این مراسم که مهندس مظفری نیاپور شهردار خور، یونس قانع رییس و اعضا شورای اسلامی شهر خور و کارمندان شهرداری خور و فرهاد دادور از حوزه بسیج کارگری و اصناف نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان گفت: کارگران با اقدامات مطلوب، صادقانه و شبانه روزی خود به مجموعه شهرداری آبرو می بخشند که این مهم ستودنی است.

داریوش دهقان افزود: کارگران، قشر زحمت کش و صادقی هستند که با فعالیت های بی شائبه و شبانه روزی خود در بخشهای مختلف شهرداری به خصوص در معاونت خدمات شهری، به مدیریت شهری آبرو و اعتبار می بخشند.

این مسئول عنوان کرد: این افراد زحمت کش تا نیمه های شب به فکر رفع مشکلات شهروندان و تمیز کردن معابر و ایجاد زمینه های رفاه و آسایش شهروندان هستند، که دست آن عزیزان را به گرمی می فشارم و صمیمانه قدردانی می کنم.

وی بر رفع مشکلات معیشتی قشر کارگر هم تاکید کرد و ادامه داد: باید این مهم مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه، قطعا شهرداری و اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی لارستان نیز آمادگی همکاری را دارند.

دهقان در پایان از زحمات شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر خور قدردانی کرد.

در ادامه شهردار خور، معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان و رییس شورای اسلامی شهر خور نیز پیرامون روز کارگر مطالبی را مطرح کردند.

در پایان از کارگران شهرداری خور تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از کارگران و پاکبانان شهرداری خور تجلیل شد”

  1. ناشناس گفت:

    تشکر میکنیم از شهردار محترم خور برای کار خیلی خوبشان وان تقدیر و تشکر از پاکبان زحمتکش و پرتلاش شهر خور.راستی مسولین اداره کار اینجا چه نقشی دارن و حضورشان خیلی معنی و مفهومی ندارد.خود دانید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین