چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امام جمعه لار: باید پای درد و دل کارگران نشست

امام جمعه لار با اذعان به اینکه بهبود حال جامعه کارگری تاثیر بزرگی در کل جامعه دارد پس باید پای درد و دل کارگران نشست زیرا آنها چرخ صنعت را…

امام جمعه لار با اذعان به اینکه بهبود حال جامعه کارگری تاثیر بزرگی در کل جامعه دارد پس باید پای درد و دل کارگران نشست زیرا آنها چرخ صنعت را به حرکت در می آوردند، گفت: امنیت شغلی یکی از نیازهای جامعه کارگری است اما در حال حاضر کارگران امنیت شغلی و ثبات شغلی ندارند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، با بیان اینکه رکن جهش تولید کارگر است یعنی اگر می خواهیم شعار سال محقق گردد باید جامعه کارگری را دریابیم، اظهار داشت: باید کارگران در صنعت کشور تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه با جهش تولید احاد مردم ثروتمند می شوند و دست کارگر نیز پُر خواهد شد، افزود: هدف از تحریم کشور در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است تا جمهوری اسلامی با مستکبران مشایعت نماید و اگر ما بتوانیم جهش تولید داشته باشیم این هدف مستکبران خنثی خواهد شد.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه بهبود حال جامعه کارگری تاثیر بزرگی در کل جامعه دارد پس باید پای درد و دل کارگران نشست زیرا آنها چرخ صنعت را به حرکت در می آوردند، تصریح کرد: امنیت شغلی یکی از نیازهای جامعه کارگری است اما در حال حاضر کارگران امنیت شغلی و ثبات شغلی ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز برخی از عناوینی که برای پذیرش کارگر استفاده می شود تهدیدی برای امنیت شغلی جامعه کارگر ماست، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند کار کارگر موجب آبادی، سرافرازی و قدرتمند شدن کشور می شود.

وی با تأکید بر اینکه یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت می سازد، عنوان کرد: کشور ما در بحث تسلیحات پیشرفته دچار تحریم است اما این تحریم به فرصت تبدیل شده و ما اکنون دارای تسلیحات پیشرفته ای هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه کشور ما در ابعاد دیگر هم پیشرفت های قابل توجهی داشته و این پیشرفت ها را حتی به دیگر کشورها نیز صادر کرده است، یادآور شد: جوان های ما کارهای بزرگی صورت داده اند تا جایی که فنون مهندسی به کشورهای مختلف صادر شده است در حالیکه در قبل از انقلاب مهندسین خارجی در کشور ایران فعال بودند و وقتی آنها ما را رها کردند برخی پروژه ها دچار مشکل شد اما جوانان ایرانی حرکت کرده و پیشرفت های قابل توجهی را به وجود آوردند.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه در سفر ریاست جمهوری به کشور پاکستان نکات با اهمیتی وجود دارد زیرا ما مراودات و مرز مشترک زیادی با این کشور داریم، بیان کرد: در این سفر برنامه ریزی شده که مراودات دو کشور افزایش یابد‌.

وی با بیان اینکه در اخبار زیاد منتشر شده که گروه های تروریستی از مرز پاکستان به ایران رسوخ می کنند اما در این سفر جهت ساماندهی این اتفاق قراردادهایی منعقد شد، تصریح کرد: استقبال با شکوه از رییس جمهور در کشور پاکستان نشانه اقتدار کشور ماست و در واقع نشانه استقبال از مردم ایران است.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: روز معلم و پاسداشت مقام شهید مطهری نیز پیشروست. شهید مطهری یک معلم و به تنهایی یک مکتب بود که امام راحل و بزرگان یکی از ویژگی های مهم ایشان را بصیرت ذکر کرده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لار: باید پای درد و دل کارگران نشست”

  1. ناشناس گفت:

    همانطوريكه بهبود حال جامعه كارگري تاثير زيادي در كل جامعه دارد،بهبود حال جامعه معلمين تاثير بيشتري بر كل جامعه دارد.بنابراين بايد وضعيت اقتصادي تمامي اقشار جامعه بايد بهبود يابد چونكه همه قشرهاي جامعه مكمل يكديگرند.جامعه كارگري نيروي مولد و معلمين توليد سرمايه كه همان اموزش ميباشد ايجاد ويا فراهم مي كنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین