شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ادارات و نهادهای بی‌رییس لارستان!!

  تعداد زیادی از ادارات و نهادهای لارستان یا مدیر ندارند یا ماههاست که با سرپرست اداره می‌شوند. به گزارش میلاد لارستان، نقش مدیر در تصمیم‌گیری، پیگیری کارها، حل مشکلات…

 

تعداد زیادی از ادارات و نهادهای لارستان یا مدیر ندارند یا ماههاست که با سرپرست اداره می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان، نقش مدیر در تصمیم‌گیری، پیگیری کارها، حل مشکلات یا رسیدگی و پاسخ به مطالبات مردم، جذب بودجه و امکانات و غیره انکارناپذیر است، پس همه این دلائل نشان می‌دهد در هیچ لحظه‌ای حتی برای مدت زمان کوتاه این نباید جایگاه خالی بماند.

اهمیت نهادهای دولتی نسبت به ارگان‌ها یا شرکت‌های خصوصی و مردمی دوچندان است چراکه مخاطب آن بسیار گسترده تر و حجم کارها بیشتر است. شاید یک نهاد خصوصی یا مردمی اگر بدون مسئول باشد، آسیب آن به قشر یا گروه خاصی برسد اما یک نهاد دولتی تعطیل‌بردار نیست و نباید در جایگاه رییس خلأ ایجاد شود.

با نگاهی گذرا به سطوح بالای مدیریتی ارگان‌های لارستان، می‌توان متوجه شد که چندین نهاد مؤثر فرهنگی، حمایتی، علمی، ورزشی، صنعتی و غیره بدون مسئول است یا مدت زمان زیادی است که با سرپرست اداره می‌شوند!!!

اصلاً در شأن لارستان نیست که چنین مشکلی در رأس ادارات مهم آن مشاهده شود. قطعاً هرچه مدت زمان نبود رییس در ادارات ادامه یابد، ضرر آن در این روزهای رقابت با دیگر مناطق قابل جبران نیست.

براساس آخرین اطلاعات رسیده به دست میلاد لارستان، ادارات بدون رییس یا دارای سرپرست طولانی مدت لارستان شامل؛ ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت است.

وجود و فعالیت هر یک از نهادهای فوق با زندگی مستقیم مردم اعم از؛ اهالی فرهنگ و هنر و رسانه، اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار، دانشجویان و فراگیران و دانش‌پژوهان، ورزشکاران، تجار، کسبه، اصناف و سرمایه‌گذاران مرتبط است و می‌بایست در اسرع وقت برای تعیین مدیر دلسوز، پای‌کار، باخدا، دغدغه‌مند، فعال و دارای تخصص هر یک از این ارگان‌ها اقدام شود.

نباید برخوردها و تعلل در انتخاب مدیران بگونه‌ای باشد که تصور شود در لارستان قحط‌الرجال است و نیروی کارآمد وجود ندارد بلکه باید بدانیم جوانان دارای ایده، اهل عمل و کار وجود دارد و باید برای شناسایی و بکارگیری آنان برنامه داشت.

مبحث دیگری که باید مدنظر مدیران‌کل استانی باشد، این است که پیش از تغییر یا جابجایی مدیر، جایگزینی لازم صورت پذیرد تا در پیشبرد کارها یا تعیین جانشین خللی ایجاد نشود‌. شاید گماردن سرپرست مُسکنی کوتاه مدت باشد اما درمان دقیق کار نیست!!

در پایان، از معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بعنوان عالی‌ترین نماینده دولت در لارستان می‌خواهیم تا با پیگیری‌های مجدانه، در اسرع وقت نسبت به تعیین مدیرانی شایسته و کاربلد برای ادارات فوق اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ادارات و نهادهای بی‌رییس لارستان!!”

  1. ناشناس گفت:

    عجبا چه شده روزنامه وزین میلاد بفکر ادارات افتاده است بازهم جای شکرش باقی است.روزنامه وزین میلاد لطفا سری به ادارات بزنید ببینید چه برخوردی با مردم دارن.بطور نامحسوس به شهرداری بروید و ببینید بر مردم و ارباب رجوع چه می گذرد و ببینید بعضی از کارمندان شهرداری چگونه به مردم توهین می کنند. لطفا به وظیفه قانونی خود عمل کنید و در غیر اینصورت در گناه و جرم مدیران و مسولین شریکید. خود دانید.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین