چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20
در همایش انتخاب مدیران شایسته کشور صورت گرفت:

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان در جمع 100 مدیر برتر کشور

میلاد لارستان: در همایش انتخاب مدیران شایسته کشور که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما کشور برگزار شد، مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان در زمره ۱۰۰ نمونه برتر کشور قرار گرفت.

در همایش انتخاب مدیران شایسته کشور که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما کشور برگزار شد، مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان در زمره ۱۰۰ نمونه برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛۱۷ بهمن ماه سال جاری طی همایشی که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما کشور برگزار شد، از ۱۰۰ مدیر شایسته کشور تجلیل به عمل آمد.

از میان ۱۰۰ مدیر انتخاب شده در سطح کشور، عنایت الله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان در جمع ۱۵ نفر برتر مدیران شایسته کشور قرار دارد.

به همین مناسبت خبرنگار میلاد لارستان مصاحبه ای را با وی ترتیب داده که متن ذیل را با هم می خوانیم:

میلاد لارستان: بعنوان اولین سوال مختصری درباره رزمه کاری خود توضیح دهید:

مدیرکل فرودگاه لارستان: بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی هوانوردی با گرایش مراقبت پرواز و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی هستم و از سال ۱۳۷۵ در فرودگاه لارستان در پست های مختلف مراقبت پرواز، رئیس برج مراقبت، رئیس اداره عملیات، معاونت فرودگاه مشغول به فعالیت بوده ام و از سال ۱۳۸۷ همزمان با سفر مقام معظم رهبری به لارستان به سمت مدیریت فرودگاه لارستان منصوب شدم و پس از ارتقاء فرودگاه لارستان به سطح اداره کل از سال ۱۳۹۱ به سمت مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) مشغول به فعالیت هستم.

میلاد لارستان: درخصوص همایش انتخاب مدیران شایسته کشور توضیح دهید:

مدیرکل فرودگاه لارستان: از طرف گروه متخصصین ایران و بنیاد نخبگان کشور فرم های ارزیابی عملکرد برای تمامی مدیران عامل و مدیران کل بخش های دولتی و خصوصی ارسال شد و پس از بررسی عملکردها تعداد ۱۰۰ نفر بعنوان مدیران شایسته و برتر سال انتخاب شدند.

میلاد لارستان: نحوه اقدام شما برای معرفی فعالیت ها چگونه بود؟

مدیرکل فرودگاه لارستان: بنده ۱۵ مورد از مهمترین و شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در طول مدت دوره مدیریتی خود را به طور مستند همراه با مکاتبات مربوطه به دبیرخانه برگزاری همایش سراسری تجلیل از یکصد مدیر شایسته ملی ارسال کردم.

میلاد لارستان: شما در جریان نحوه رتبه بندی مدیران بودید؟

مدیرکل فرودگاه لارستان: بنا به اطلاعات حاصله، این عملکردها در سه سرفصل مجزا توسط ۱۴ نفر از اساتید دانشگاه های معتبر و برتر کشور داوری و بالاخره پس از اعلام نظر این کارشناسان، نتیجه اعلام شد و از بنده برای شرکت در همایش تجلیل از مدیران برتر کشور که قرار بود در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار شود، دعوت شد.

میلاد لارستان: در صورت امکان، تعدادی از مهمترین اقدامات دوره مدیریتی خود را بیان کنید:

مدیرکل فرودگاه لارستان: در طول این مدت، به حول و قوه الهی و با همفکری همکاران، ارگان های مستقر در فرودگاه و با دعای خیر مردم فهیم لارستان، اقدامات زیادی برای توسعه و پیشرفت این فرودگاه صورت پذیرفته است که بنده شاخص ترین این اقدامات را که به دبیرخانه انتخاب مدیران شایسته کشور ارسال شد، برای شما به شکل مختصر مطرح می کنم: ارتقاء سازمانی فرودگاه لارستان به اداره کل، اخذ گواهینامه استاندارد فرودگاهی، اخذ گواهینامه مدیریت ایمنی (sms)، برقراری پروازهای حج عمره و جلب رضایتمندی ۱۰۰ درصدی مردم، برقراری پروازهای شرکت های خارجی ایرعربیا و فلای دبی و اتصال لارستان به ۹۰ نقطه دنیا از جمله این کارهاست.

همچنین، افزایش چشمگیر پرواز، بار و مسافر و به دنبال آن اخذ رتبه پنجم فرودگاه لارستان به لحاظ پروازهای خارجی در بین ۵۴ فرودگاه فعال کشور، تأسیس باجه ارزی بانک ملت در سالن ترمینال، تأسیس دفتر صدور ویزا در سالن ترمینال، راه اندازی آموزش خلبانی فوق سبک و اخذ مجوز تأسیس هنرستان هوانوردی در لارستان، فعال نمودن پروژه ترمینال خارجی به مساحت ۶ هزار متر مربع و توسعه اپرون، احداث ساختمان cctv (دوربین های مدار بسته) و ساختمان فرستنده، اختصاص سیستم سوئیچینگ جهت برج مراقبت فرودگاه، برقراری صادرات بار هوایی از لارستان به کشورهای هدف، نصب سیستم RCAG در سایت کوه کور و حل مشکل فرکانسی ترافیک های بین المللی تا تنگه هرمز، انتخاب شدن بعنوان مدیر نمونه شهرستان لارستان در سال ۹۴، مکاتبه دو نماینده مجلس با وزیر راه و درخواست برای تقدیر از اینجانب، تنها بخشی از فعالیت های صورت گرفته طی چند سال اخیر است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان در جمع 100 مدیر برتر کشور”

  1. منصور حق پرست گفت:

    باز هم تشکر از مهندس مخصوصا بخاطر آوردن فلای دبی به لار و وصل فرودگاه لار به دنیا امید است با پی گیری جناب مهندس هر چه سریعتر سالن جدید افتتاح گردد یکی از راههای پیشرفت لار توسعه فرودگاه میباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین