جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
استاندار فارس:

افراد توانمند با هر گرایشی حق دارند مدیر باشند

میلاد لارستان: استاندار فارس با بیان اینکه ملاک مدیریت، سلامت افراد است، گفت: ملاک برای قرار داشتن در کسوت مدیریت، تنها توانمندی افراد است.

استاندار فارس با بیان اینکه ملاک مدیریت، سلامت افراد است، گفت: ملاک برای قرار داشتن در کسوت مدیریت، تنها توانمندی افراد است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی افشانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لفظ آزادگی برازنده مردم ایران است چنانکه در شاهنامه آزادگان را معادل ایرانیان بیان کرده و کسی که می‌خواهد با این ملت راحت زندگی کند باید به آزادی ملت ایمان داشته باشد.

وی افزود: در این پنج شش ماه بارها از من خواسته شد مدیرانی را بردارم اما من می‌گفتم این‌ها تأثیری در رأی مردم ندارند اگر مردم پای صندوق بیایند، چنانکه بسیاری در مورد فرماندار یکی از شهرستان‌ها بسیار به ما فشار آوردند اما ما در وی توانمندی دیدیم و او را تغییر ندادیم.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: اگر فردی با رانت نمایندگان یا دیگر جریانات سیاسی بر سر کار آمده باشد می‌توان به تغییر وی فکر کرد اما رسانه‌ها نباید گرایش سیاسی و هم‌سویی با دولت را ملاک بر سر کار بودن مدیران قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این تاکیدات بر این که آیا مدیری تفکرش با دولت می‌خواند یا نمی‌خواند مد نظر ما نیست بلکه باید دید آیا به لحاظ مالی و اخلاقی سالم هستند و توان اجرایی امور بر عهده گذاشته شده را دارند یا خیر که اگر دارند هر مدیری با گرایش مخالف ما نیز حق دارد مدیر باشد و همگان وظیفه دارند از مدیر توانمند با هر گرایش سیاسی حمایت کنند.

مدیر ارشد اجرایی فارس بیان کرد: این که انتخابات در امنیت کامل برگزار شد به سبب پایش مداوم و لحظه به لحظه بود و گاه در مقاطع حساس دستگاه‌های امنیتی و انتظامی وظیفه دارند اقدام قاطع انجام دهند هر چند اتفاق ویژه‌ای در فارس نداشتیم و انتخابات این استان برازنده نام آن بود.

وی با اشاره به اینکه صندوقی در فارس ابطال نشده، اظهار داشت: اصفهان، تبریز و شیراز به طور تقریبی نتایج انتخابات را هم‌زمان با هم اعلام کردند و به سبب این که نیاز بود نتایح هیئت اجرایی توسط هیئت نظارت تایید شود و مراحل دیگر نیز زمان‌بر بود، هر چند جامعه رسانه علاقه دارد به سرعت اطلاع‌رسانی انجام دهد.

افشانی با تأکید بر این‌که ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، حل مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی از اهم خواسته‌های مردم است، تصریح کرد: زمان آن رسیده تا با اتحاد، همبستگی و همدلی و همزبانی در جامعه به صورت عملی استقرار پیدا کند که این نیاز جامعه است و از طرف دیگر جامعه نیاز به شادی و نشاط دارد و امید به وجود آمده می‌تواند باعث ایجاد حرکت در جامعه شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین