جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دولت درآمد اضافی ناشی از گرانی ارز را بین مردم توزیع کند

امام جمعه لارستان با بیان اینکه به دلیل گرانی دلار کالاهایی که وارد کشور می شود، گران است و در پی ان قدرت خرید برای مردم کاهش می یابد، تأکید…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه به دلیل گرانی دلار کالاهایی که وارد کشور می شود، گران است و در پی ان قدرت خرید برای مردم کاهش می یابد، تأکید کرد: از دولت توقع می رود تا درآمد اضافی را بین مردم به ویژه نیازمندان و محرومان باز توزیع کند و با ارائه بسته های حمایتی از اقشار کم درامد از مشکلات انان بکاهد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه از ماه محرم شهر لار با اشاره به اینکه هفته نخست این ماه به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار داشت: عامل اصلی شکل گیری حماسه عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان اینکه شهدای کربلا، شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: خروجی عزاداری های ما برای حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانش باید درک پیام عاشورا باشد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اثرات تذکرات لسانی گذرا در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: افزایش سن ازدواج در جامعه افزایش یافته و به دلیل نیاز جنسی گناهان نیز گسترش یافته است که ما می توانیم با فراهم آوری زمینه ازدواج جوانان در حد توان، امر به عملی را انجام داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در جامعه امروز ما یک کار عملی امر به معروف و نهی از منکر است، خاطر نشان کرد: جوان به جای بیکاری و پرداختن به کارهای عبث، پس از آنکه در مکانی زمینه اشتغالش فراهم شد، از بروز مشکلات فردی و اجتماعی جلوگیری می شود.

وی با توصیه به شهروندان و نمازگزاران برای حمایت از محرومان شهری و روستایی برای فراهم سازی زمینه های کسب علم و تحصیل، یادآور شد: باید خانواده های بی بضاعت و محروم را کمک کرد تا امکان تحصیل برای همه دانش آموزان فراهم شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مراجعات فراوان مردمی و گلایه از وضعیت بداقتصادی و افزایش بی رویه قیمت ارز، گفت: به واسطه افزایش قیمت دلار و ارز درآمدهای اضافی برای دولت ایجاد شده است چرا که در بودجه دولتی قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان پیش بینی شده است اما در حال حاضر دلار به قیمت ۱۴ هزار تومان رسیده و در نتیجه برای دولت ۱۰ هزار تومان برای دولت اضافه درآمد حاصل می شود.

وی با بیان اینکه به دلیل گرانی دلار کالاهایی که وارد کشور می شود، گران است و در پی ان قدرت خرید برای مردم کاهش می یابد، تأکید کرد: از دولت توقع می رود تا درآمد اضافی را بین مردم به ویژه نیازمندان و محرومان باز توزیع کند و با ارائه بسته های حمایتی از اقشار کم درامد از مشکلات انان بکاهد.

امام جمعه لارستان اتش زدن کنسولگری کشور ایران در بصره عراق طی چند روز گذشته را ناشی از جنگ روانی و فضاسازی های رسانه ای دشمنان برای برهم زدن رابطه دولت دانست و تصریح کرد: دشمنان همیشه درصدد هستند تا با غفلت به ما ضربه بزنند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی و تمجید از حمله موفقیت آمیز و دقیق موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان عراق در هفته گذشته، عنوان کرد: حزب دموکرات عراق یکی از معاندین سرسخت جمهوری اسلامی ایران است که چندی پیش با حمله به نقطه صفر مرزی کشورمان باعث شهادت ۱۰ نفر از مرزبانان جان برکف شد که سپاه پاسداران در یک حرکت هوشمندانه در عملیاتی تلافی جویانه جواب این خیانت آنها را داد.

وی این حمله موشکی را یک پاسخ کوبنده به معاندین با انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: پیام این عملیات دقیق برای سرویس های اطلاعاتی بود که بدانند معاندین جمهوری اسلامی در هر جایگاهی در تیررس نیروهای مسلح کشورمان قرار دارند.

امام جمعه لارستان عزاداری های حسینی را خاری برچشم دشمنان اهل بیت دانست و گفت: در ظهر روز عاشورا حضرت سیدالشهدا(ع) در اوج جنگ، جنگ را برای نماز ترک کردند و ما نیز می بایست در وقت نماز عزا را تعطیل می کنیم و به انجام این رکن دینی مشغول می شویم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین