سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تقدیر نیروی انتظامی لارستان از بانوان محجبه با اهدای گل+تصاویر

فرماندهی و اعضای نیروی انتظامی لارستان در راستای اجرای “طرح نور” با اهدای گل به بانوان محجوب، از آنان در باب حفظ حریم و رعایت عفاف در محیط اجتماع تقدیر…

فرماندهی و اعضای نیروی انتظامی لارستان در راستای اجرای “طرح نور” با اهدای گل به بانوان محجوب، از آنان در باب حفظ حریم و رعایت عفاف در محیط اجتماع تقدیر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، در یازدهمین روز از اردیبهشت ماه، سرهنگ سید محمد یوسفی، فرمانده انتظامی لارستان به اتفاق تعدادی از نیروهای زیر مجموعه این نهاد در محل فلکه فرمانداری مستقر شده و در راستای اجرای “طرح نور” با اهدای گل به بانوان محجوب، از آنان در باب حفظ حریم و رعایت عفاف در محیط اجتماع تقدیر کردند.

سرهنگ سید محمد یوسفی ضمن تقدیر و تشکر از همه بانوانی که با حفظ عفاف در جامعه، نقش اساسی در حفظ اصالت خود، خانواده و جامعه خویش دارند، گفت: طرح نور با هدف حفاظت از ارزش‌ها و تشویق به حفظ حریم شخصی توسط خود افراد و رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه است که توسط دستگاه های متولی از جمله نیروی انتظامی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی همراه خواهد بود.

گفتنی است در ادامه این برنامه فرهنگی، فرمانده انتظامی لارستان به همراه جمعی از کارکنان این فرماندهی‌ از چندین مکان تجاری از جمله بازار بزرگ، بازار امام خمینی و مجتمع تجاری نگین بازدید کردند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تقدیر نیروی انتظامی لارستان از بانوان محجبه با اهدای گل+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر برادران محترم نیروی اانتظامی لارستان که که با بهترین روش در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف تلاش میکنند.زور و بداخلاقی و بگیر و ببند هیچ موقع جواب نداده است.

  2. ناشناس گفت:

    ماتشکر میکنیم از فرماندهی و کارکنان محترم نیروی انتظامی لارستان که با روش درست و با اخلاق پسندیده در اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف تلاش میکنند. باید بپذیرییم حجاب زنان با خشونت و سوار وان کردن و بداخلاقی نه تنها حجاب مردم درست نشده بلکه بدتر هم میشود

  3. ناشناس گفت:

    سلام کار درس انتظامی لارستان همینه نه با زور حتی خدا ورسوم هم خشونت وزبان زور بکار نبردن.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین