یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
رئیس دادگستری لارستان

موضوع حجاب را نباید وارد فضای امنیتی و قضایی کرد

  رئیس دادگستری لارستان گفت: حجاب یک مسئله فرهنگی است و نباید آن را وارد فضای امنیتی و قضایی کرد چرا که ابزارهای ما در این بخش محدود است و…

 

رئیس دادگستری لارستان گفت: حجاب یک مسئله فرهنگی است و نباید آن را وارد فضای امنیتی و قضایی کرد چرا که ابزارهای ما در این بخش محدود است و نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید رحیم روان‌بین در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد افزود: آموزش و پرورش نیز یکی از اداراتی است که در موضوع حجاب می تواند نقش آفرین باشد و درست است که در امر آموزش موفق بودیم اما در بخش پرورش توفیق چندانی نداشتیم و باید تقویت شود.

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان طرح “پوشش عقلانی، محور سلامت خانواده و ازدواج موفق” را بیان کرد که رئیس دادگستری لارستان گفت: خوب است کسانی که درباره آنها تصمیم گیری می شود در جلساتی شبیه این حضور داشته باشند تا نظرات آنها نیز شنیده شود.

وی بیان کرد: با گذشت بیش از یک سال از مصوبه وزارت کشور درباره این موضوع باید بیشتر از گذشته در عمل به آن بکوشیم.

امام جمعه لارستان در ادمه جلسه گفت: طرح هایی که به این شورا ارائه می شود باید با توجه به محدودیت های موجود و ناظر به اجرا باشد و صرفا طرح ذهنی و ایده آل ارائه نشود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم اضافه کرد: این موضوع پذیرفته نیست که محدودیت ها را موانع اجرایی طرح بیان کنیم.

وی افزود: افرادی هستند که با دفتر امام جمعه تماس می گیرند و از وضعیت فرهنگی گلایه می کنند؛ اما خود در جلسات شورای فرهنگ عمومی که سخنان حول موضوعات فرهنگی است و باید در آنجا مطرح شود حضور پیدا نمی کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “موضوع حجاب را نباید وارد فضای امنیتی و قضایی کرد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام . روز به روز فرهنگ بد حجابی و بی بند باری و بی غیرتی در جامعه بیشتر میشودحتی حرمت این ماه مبارک هم نگه نمیدارند . خواهشا مسئولین محترم اگه واقعا راه حلاجی برای این موضوع ندارند و محدودیت دارن اینقد شفاف و رک بیان نکنند تا باعث سوّ استفاده و ترویج بیشتر بی حجابی و بی عفتی نگردد.

  2. ناشناس گفت:

    اگر مردم از وضعيت فرهنگي گلايه ميكنند منظورشان وضعيت حجاب نيست. وضعيت حجاب در لار بسيار خوبست.مردم لار مثل ساير شهرستانها با كمبود فرهنگ ترافيك و فرهنگ مصرف روبرو هستندكه كسي به داد انان نميرسد.ضمنا لطفا اشتباه نكنيد اقاي موسوي امام جمعه لار هستند و نه لارستان.

  3. ناشناس گفت:

    نوشته اين ناشناس محترم ما اصلا تاييد نمي كنيم.در منطقه لارستان و مخصوصا شهرلار مردم وضعيت خوبي از نظر حجاب دارن واين احساسات نادرست اين اقاي ناشناس است كه ميگويد فرهنگ بدحجابي بيشتر ميشود و بنظر ميرسد تفكر غلط اين اقاي ناشناس است كه روز به روز بيشتر مي شو د و فكري بايد بحال اينگونه افراد بايد كرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین