یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از مجتمع پردیس علوم پزشکی لارستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از مجتمع پردیس علوم پزشکی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر پاپری، رئیس سازمان برنامه…

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از مجتمع پردیس علوم پزشکی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر پاپری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس به همراه دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و رامین عوض پور، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده، صبح امروز، از مجموعه پردیس علوم پزشکی لارستان بازدید کردند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده در این خصوص اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی وارزیابی درصد پیشرفت پروژه و برآورد اعتبار لازم جهت تکمیل مجموعه پردیس انجام شده و راهکارهای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن از منابع استانی، ملی و از محل تهاتر نفت بررسی شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس راهنمایی های ارائه شده از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، راهکارهای لازم تعیین و مقرر شد پیگیری های از طریق کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جهت تخصیص اعتبار انجام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از مجتمع پردیس علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    این بازدیدهای سرکاری و فیلم بازی کردن مسولین هیچ تماشا چی ندارد.چونکه تا بحال از رییس مجلس گرفته تا انواع وزرای از پروژه عظیم مردمی بازدید کرده و هیچگونه جوابگوی مردم خیرانیش نبوده اند و مخصوصا مسولین فعلی استان فارس از استاندار گرفته تا بقیه نه تنها هیچگاه در جهت توسعه لارستان کار نکردند بلکه انواع مخالفت ها انجام دادند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین