سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

حرکت لاک پشتی پروژه های راهسازی لارستان تا کجا تا کی؟

  اگر از مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم بپرسیم اولویت پروژه های شهرستان های پنج گانه چیست، یک جواب بیشتر نمی شنویم آن هم راه است. به گزارش…

 

اگر از مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم بپرسیم اولویت پروژه های شهرستان های پنج گانه چیست، یک جواب بیشتر نمی شنویم آن هم راه است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، این در حالیست که وضعیت پیشرفت فیزیکی و فعال بودن پروژه های راهسازی بسیار کند است.

حدود دو سال از انتخاب پیمانکاران جاده لار- جهرم قطعه بعد از تونل وحدت به سمت لار می‌گذرد ولی متاسفانه این پروژه روند بسیار کندی دارد و متاسفانه در آخرین روز سال ۱۴۰۲ در گردنه بریز شاهد از بین رفتن یک زوج جویمی بودیم. تونل لار- جهرم هم همچنان با روند کندی رو به رو است. در محور لار- بندر عباس از سال ۹۴ کلنگ ده کیلومتر اول این محور زده شده که متاسفانه پس از گذشت ۸ سال همچنان احداث باند دوم این محور ادامه دارد و دقیقا در ایام نوروز در این محور شاهد پرپر شدن یکی دیگر از همشهریان بودیم و *جالب این جاست که پیمانکار هر دو پروژه گردنه بریز و ده کیلومتر اول لار’ بندرعباس یک نفر است؛ البته با عناوین مختلف* و جالبتر اینجاست که شرکت دیگر وابسته به همین شخص ادامه باند دوم لار بستک را برنده شده اما پس از گذشت دو ماه همچنان این پروژه هم آغاز به کار نکرده است.

سوال ما از مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران پنج شهرستان و منتخب مردم این است تا کی باید شاهد این روند لاک پشتی پروژه های راهسازی باشیم ؛ این پروژه ها تا کی به اتمام می‌رسد؟

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حرکت لاک پشتی پروژه های راهسازی لارستان تا کجا تا کی؟”

  1. ناشناس گفت:

    باید دید که این پیمانکاران چگونه در مناقصه برنده شده اند به کدامین ریسمان متصل اند

  2. ناشناس گفت:

    حدود ٣٠ سال ميباشد كه دولت مي خواهد محورهاي ارتباطي جهرم-لار ولار – بندرعباس را دو بانده كند.بيش از ١٠ مديركل،بيش از ١٥فرماندار و١٠ نماينده مردم در مجلس همه گفته و ميگويند كه من اين كار را پيگيري و عمليات اجرايي را سرعت بخشيدم كه متاسفانه شعار دادند و عمل نكردند و كوتاهي و عدم احساس مسوليت انان موجب شده عده زيادي از مردم در اين محورها كشته شوند واي محور به جاده مرگ نامگذاري شود.به اين مسولين چه بايد گفت ؟! جز خدا خيرتان ندهد جملاتي ديگر وجود دارد؟؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین