شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بودجه مصوب سفر ریاست جمهوری از محل اعتبارات وزارت نفت برای جاده‌های لارستان ابلاغ شد

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان از ابلاغ ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل وزارت نفت به اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد…

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان از ابلاغ ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل وزارت نفت به اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و‌ شهرسازی لارستان، حسن شبانی اظهار کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به‌عنوان تعهدات وزارت نفت برای این اداره کل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت در مهرماه ۱۴۰۲ به استان فارس انجام گرفت که از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین هزینه پروژه ها به اداره کل راه و‌شهرسازی لارستان ابلاغ شده است.

این مسئول تصریح کرد: براین اساس اختصاص ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای احداث باند دوم جهرم – لار – بندرعباس در حوزه راه و شهرسازی لارستان ، اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه اصلی مهر – دارالمیزان (تبدیل به راه اصلی ) و کمربندی لامرد ، اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه اصلی لامرد – خنج ، اختصاص هزار میلیارد ریال برای تبدیل ۶۰ کیلومتر محور فرعی لار – لامرد به راه اصلی ، از جمله طرح هایی است که اعتبارات آن به صورت مستقل جهت تکمیل طی سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به اداره کل راه و شهرسازی لارستان خواهد رسید.

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان با تأکید بر تسریع در وصول و جذب اعتبارات از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، گفت : امیدواریم این میزان اعتبار ابلاغ شده طبق بندهای این مصوبه به صورت صدردصد تخصیص یابد که شاهد تحول در این طرح ها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش استانداری فارس و‌ مجموعه وزارت کشور ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد : تعهد سازمان برنامه و بودجه در سفر دولت به استان فارس و میزان اعتبارات آن نیز تعیین و منتظر ابلاغ آن هستیم که البته اعداد آن متفاوت از تعهدات وزارت نفت است ، و به محض ابلاغ اعتبار و سپس تخصیص اعتبار به پروژه‌های مختلف تزریق و در آن طرح ها هزینه خواهد شد .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین