شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

بهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی در حاشیه سفر رییس جمهور به هرمزگان

در جریان سفر هیأت دولت به استان هرمزگان چند پروژه راهسازی افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر…

در جریان سفر هیأت دولت به استان هرمزگان چند پروژه راهسازی افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۱۲ بهمن هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در همراهی با رییس جمهوری برای افتتاح، بازدید و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقلی از جمله جاده ای و بندری وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

در این سفر، عملیات اجرایی ۹۳ کیلومتر از باند دوم کریدور نوار ساحلی جنوب کشور در منطقه مکران آغاز و ۵۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان هرمزگان افتتاح می شود که در مجموع ۳۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال ارزش موارد مذکور است.

همچنین در جریان این سفر، ۵۲ کیلومتر راه و بزرگراه استان هرمزگان شامل محور جاسک-کاروان ۲۳ کیلومتر، کیلومتر باند دوم بندر خمیر-بندرلنگه-پارسیان، محور لار-بستک به طول ۸ کیلومتر، محور جهرم-لار-بندرعباس به طول ۴ کیلومتر، راه اصلی خور-جناح به طول ۳.۵ کیلومتر، راه اصلی فاریاب-زیارت علی به طول ۲.۵ کیلومتر و بهسازی راه اصلی سیاهو به طول ۳.۵ کیلومتر می شود که در مجموع ۱۶ هزار ۶۰۰ میلیارد ریال ارزش این پروژه ها است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین