یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیگیری پروژه‌های عمرانی و میراث‌فرهنگی توسط فرماندار در تهران

  داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر جغتایی مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری روابط عمومی…

 

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر جغتایی مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر جغتایی مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران دیدار و گفتگو نمود و پیگیر ویژه مصوبات سفر رییس جمهور، افزایش اعتبار برای جاده جهرم، لارستان بندرعباس و لارستان بستک، تخصیص بودجه برای اتمام پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شد.

در این نشست داریوش دهقان بار دیگر خواستار افزایش بودجه و تامین اعتبار بیشتر برای جاده جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک شد.

دکتر جغتایی مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم در سخنانی قول مساعد داد که اعتباری ویژه برای جاده جهرم، لارستان، بندرعباس و جاده لارستان بستک و پردیس دانشکده علوم پزشکی و مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی(منیری) اختصاص دهد.

همچنین داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با دکتر حسین ساری مدیر کل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد و پیگیر مسائل و مشکلات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان و پایگاه میراث فرهنگی شهرستان شد.

در این نشست داریوش دهقان در سخنانی با توجه به اینکه آثار تاریخی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این خطه کهن، زیاد است، خواستار افزایش بودجه و تامین اعتبار برای احیا و مرمت این آثار ارزشمند شد.

دکتر حسین ساری مدیر کل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم قول مساعد داد که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری کند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیگیری پروژه‌های عمرانی و میراث‌فرهنگی توسط فرماندار در تهران”

  1. از اهالی منطقه جنوب فارس گفت:

    آفرین بر فرماندار لارستان که پر انرژی ومسولانه همیشه. در تهران. وشیراز. به دنبال کارها هستند

  2. ناشناس گفت:

    تکلیف چارت سازمانی نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با اینهمه رفت و امد به تهران چرا مشخص نمی شود؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین