دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سردار تنگسیری: با پیگیری جدی مسئولان لارستان بر خود لازم دیدیم در خصوص ایجاد آمادگاه عمل نیروی دریایی سپاه در لارستان اقدام نماییم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سابقه درخشان مبارزاتی مردم لارستان با امپریالیسم و همچنین رژیم شاهنشاهی در دوران گذشته به رهبری سید عبدالحسین لاری و…

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سابقه درخشان مبارزاتی مردم لارستان با امپریالیسم و همچنین رژیم شاهنشاهی در دوران گذشته به رهبری سید عبدالحسین لاری و فرزند برومندش سید عبدالعلی آیت اللهی، تلاش های جدی و پیگیری های مداوم منتخب مردم در مجلس و همچنین پیگیری نماینده فعلی مردم را در تحقق تایید ایجاد آمادگاه عمل نیروی دریایی سپاه در لارستان پر اهمیت دانسته و بیان داشت:بر این اساس بر خود لازم دیدیم که در این خصوص اقدامی صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان سردار تنگسیری که پس از آیین کلنگ زنی آمادگاه عمل نیروی دریایی سپاه در لارستان سخن می گفت: در ابتدای سخنان خود با سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای اسلام، شهدای مدافع امنیت و سلامت و ۴۶۵ شهید گلگون کفن لارستان بیان داشت: افتخار میکنیم به عنوان یک سرباز و یک خادم در خدمت مردم بوده و سعیمان بر این است که هیچگاه در مقابل دشمن کم نیاوریم اظهار داشت: به عنوان عضوی از این کشور در مقابل هر دشمنی که نگاه چپ داشته و یا قدمی علیه این کشور بردارد ایستاده ایم.

سردار تنگسیری بیان داشت: لارستان دارای علمای بزرگی بوده که در کنار مردم این دیار سابقه مبارزه با امپریالیسم و استکبار جهانی و همچنین سابقه مبارزه با رژیم ستمشاهی داشته و می‌توان گفت: لارستان با این افتخار بزرگ دارای عقبه ای استوار می باشد.

وی افزود: زمانی که منطقه قشم آزاد شد، الله وردی خان حاکم لارستان و امام قلی خان فرزند وی  به قشم رفته و جزایری که در سلطه پرتغالی ها بود را آزاد می نمایند و که این مهم هم  یک افتخار است.  [ پرتغالی ها برای مدت ۱۱۰ سال در جنوب ایران حضور داشتند و به‌واسطه این قلعه امور اقتصادی و تجاری منطقه را به دست گرفتند. سلطه پرتغال بر جنوب ایران بین سال‌های ۱۵۱۴ تا ۱۶۲۳ میلادی اتفاق می‌افتد. درنهایت گروهی از ایرانیان، در سال ۱۶۲۳ میلادی پرتغالی ها را از این بخش از ایران بیرون می‌کنند.]

وی با اشاره به مبارزات و شجاعت های سید عبدالحسین لاری و نیز مبارزات فرزند برومندش آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی بیان داشت: در زمان حیات حضرت آقا به دیدار ایشان رفتیم و رهبری نیز در این خصوص همواره از شخص ایشان و لارستان به نیکی یاد نموده و بیان می‌دارند یکی از مناطقی که باید به آن افتخار کرد لارستان است

سردار تنگسیری با بیان اینکه اعتقادمان بر این هست که در خلیج فارس پشتوانه مردم لارستان را داریم اظهار داشت: دشمن باید بداند اگر در دریا با وی مواجه می‌شویم ریشه داریم و ریشه مان در مناطقی تاریخی و مبارز و استوار همچون لار و لارستان بزرگ است که شهدای عزیزی در دفاع مقدس نیز تقدیم نموده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه بیان داشت: امروز هم به پشتیبانی مردم محکم ایستاده‌ایم. وی به عملیات غرور آفرین وعده صادق و رسالت نیروی دریایی نیز اشاره نموده و بیان داشت: در عملیات وعده صادق مسئولیت نیروی دریایی سپاه این بود که یک کشتی صهیونیستی را تصاحب کند و با عنایت خداوند همان شبی که قرار بود عملیات وعده صادق انجام شود کشتی به تسخیر نیروهایمان درآمد و این در حالی است که طبق برنامه باید کشتی زودتر عبور می‌کرد و با عنایت خداوند متعال این عمل در روزی رخ داد که شب هنگام عملیات وعده صادق به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه همزمانی دهه کرامت و ولایت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) با کلنگ زنی آمادگاه عمل نیروی دریایی سپاه در لارستان بزرگ را به فال نیک میگیریم اظهار داشت: در تحقق این آمادگاه جناب آقای بروجردی منتخب مردم، حتی قبل از نمایندگی مردم منطقه نیز به جد پیگیر موضوع بوده و دکتر حسین زاده نیز موضوع را دنبال نموده اند و بر این اساس بر خود لازم دیدیم که در این خصوص اقدامی صورت گیرد.

سردار تنگسیری بیان داشت: بر همین اساس به مسئول آمار و پشتیبانی نیز بیان کرده ام که از جوانان و مردم این منطقه استفاده نمایند و اگر بخواهیم این مکان را بسازیم گامی برداریم که به نفع مردم این منطقه هم باشد. البته در این مسیر کمک و پشتیبانی همه مردم را خواستاریم.

وی در پایان با بیان اینکه در سال ۱۳۸۲ آمریکایی ها را با افتخار در اروند با اعتقاد به خدا به زانو در اوردیم و در سال ۱۳۹۴ هم ۱۰ تفنگ دار آمریکایی به زانو در آمدند افزود: همچنین با اتکای به خداوند متعال ۲ نوبت هم انگلیسی ها (در سال ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶) توسط سپاه پاسداران سر تعظیم فرود آوردند و بر همین اساس  با حضور مردم لارستان بزرگ می‌توانیم حضوری مقتدرانه و شجاعانه در منطقه داشته باشیم و البته وحدت منطقه ای در کشورهای حاشیه خلیج فارس را منشا برادری دانسته ولی منفعت کشور برایمان اولویت اصلی خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سردار تنگسیری: با پیگیری جدی مسئولان لارستان بر خود لازم دیدیم در خصوص ایجاد آمادگاه عمل نیروی دریایی سپاه در لارستان اقدام نماییم”

  1. ناشناس گفت:

    مثل منطقه ویزه نشود؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین