چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تجاوز مجدد آمریکا به آب‌ ایران پاسخی کوبنده خواهد داشت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه تعرض به آب‌های ایران اسلامی را بدون ‌اغماض و به‌‌صورتی کوبنده و مقتدرانه پاسخ می‌دهیم. امیردریادار حبیب‌الله سیاری در پاسخ سؤالی…

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه تعرض به آب‌های ایران اسلامی را بدون ‌اغماض و به‌‌صورتی کوبنده و مقتدرانه پاسخ می‌دهیم.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری در پاسخ سؤالی درباره “اگر آمریکایی‌ها بار دیگر اشتباه کرده و به آب‌های ایران تعرضی کنند چه اقدامی خواهید کرد؟”، ‌اظهار داشت: آمریکایی‌ها نباید اشتباه ‌کنند چرا که ما بارها هم گفته‌ایم که امنیت منطقه را تأمین می‌کنیم و برای برقراری این امنیت هیچ نیازی به حضور دیگران نیست.

وی افزود: همین‌طور هم می‌گویم هرکس بخواهد به آب‌های سرزمینی و منطقه‌ای کشور‌مان تعدی و تجاوز کند مطمئناً برخوردی قطعی٬ بدون اغماض و صددرصد و آن هم بدون رودربایستی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وظیفه ما دفاع از مرزها و منافع کشور است و در این باره با هیچ کشوری رودربایستی و اغماضی نداریم.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم امیردریادار با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک با پاکستان گفت: باتوجه به اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و منطقه مأموریتی آن نیز آب‌های آزاد جهان است معمولاً با دیگر کشورها ارتباطی مؤثر و سازنده دارد که البته این کشورها هم منطقه‌ای و هم فرامنطقه‌ای هستند به‌طوری که ناوهای ما به بنادر کشورهای مختلف سفر کرده و ارتباط با این کشورها دارند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین