شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
قابل توجه فرماندار ویژه لارستان و نماینده فعلی و منتخب مردم؛ 

بودجه 400 میلیاردی  پردیس علوم پزشکی لارستان مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری به یکباره گم شد…

اواخر آبانماه سال جاری بود که دهقان فرماندار ویژه لارستان طی دیداری با دکتر گورابی مدیر کل پیگیری مصوبات نهاد ریاست جمهوری در تهران پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری و نمایندگان…

اواخر آبانماه سال جاری بود که دهقان فرماندار ویژه لارستان طی دیداری با دکتر گورابی مدیر کل پیگیری مصوبات نهاد ریاست جمهوری در تهران پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری و نمایندگان هیات دولت به لارستان بزرگ شد. فرماندار ویژه لارستان در بیان خروجی این نشست از تخصیص مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد.

از آن زما تا کنون و با گذشت حدود ۴ ماه از نشست مذکور نه تنها تخصیصی در این خصوص به پردیس علوم پزشکی لارستان پرداخت نشده بلکه شوربختانه تر اینکه موضوع مذکور که متاسفانه پیش از ابلاغ رسمی مصوبات سفر رئیس جمهور به وزارتخانه ها جهت اجرا، توسط فرماندار محترم رسانه ای شد، بنا به اطلاع تیم رسانه ای میلاد  لارستان از لیست مصوبات سفر نیز حذف شده است.

به گزارش میلاد لارستان و با مروری بر روند ورود موضوع پردیس علوم پزشکی لارستان به مصوبات سفر ریاست جمهوری باید گفت: تخصیص بودجه به پروژه آموزشی پردیس علوم پزشکی لارستان در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به فارس، با تلاش تعدادی از لارستانی های مقیم تهران پس از کسب اطلاعات لازم از میزان پیشرفت پروژه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان  و طی رایزنی فشرده با مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور کار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته و بودجه ای در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان (تقریبا معادل اعتبار بودجه ای سال۱۴۰۲ قانون بودجه کل کشور جهت ردیف پردیس) به این امر اختصاص یافت تا پس از ابلاغ مصوبات سفر بتوان از ردیف مذکور بهره گرفت.

لیکن متاسفانه رسانه ای شدن موضوع از سوی فرماندار محترم جناب آقای دکتر دهقان قبل از ابلاغ رسمی مصوبات سفر علیرغم تلاش فراوان تیم پیگیری کننده جهت مسکوت ماندن موضوع تا حصول نیتجه منجر به حذف ردیف مذکور از مصوبات سفر گردید تا آنجا که مسئولین امر در سازمان برنامه و بودجه کل کشور نیز از این موضوع متعجب شدند.

اگرچه اشتباه رسانه ای نمودن موضوع از سوی فرماندار محترم به وقوع پیوسته  لیکن به نظر می رسد دست های پشت پرده در استان فارس و یا برخی لجاجت های نمایندگان مجلس منجر به حذف ردیف اعتباری مذکور گردیده که تاکنون نیز تلاش ها در این خصوص بی نتیجه مانده است.

لازم است در این خصوص فرماندار محترم و همچنین نمایندگان فعلی و منتخب جناب آقایان دهقان، حسین زاده و بروجردی پیگیری لازم را انجام داده و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه بخشی از پروژه مذکور خیرساز بوده و رقم قابل توجهی (حدود ۶۵ میلیارد تومان) تاکنون توسط خیرین محترم هزینه شده تسریع در بازگشت این حق تضییع شده و تزریق سهم دولت در این پروژه  می تواند منجر به انگیزه بیشتر خیرین محتر در راستای تکمیل هرچه سریعتر پروژه پردبس آموزشی علوم پزشکی لارستان باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “بودجه 400 میلیاردی  پردیس علوم پزشکی لارستان مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری به یکباره گم شد…”

  1. حسام دیبا گفت:

    دانشگاه ها باید شب هاهم فعال باشند و از هر دانشجو ماهی ۵۰ میلیون شهریه اخذ شود و با این بودجه ها، دانشگاه های دیگری در لار ساخته شوند

  2. لاری. باز نشسته. اداری گفت:

    متاسفانه بعضی از مسولان کارهای. تبلیغاتی زیادی انجام میدهند که کم‌کم‌ضرر وزیان آن. بیشتر. از فایده. انست. لارستان. دربین شهرهای. رقیب و قدرتمند منطقه. قرار. گرفته. است. که با این شهرستان. سر. ستیز. دارند واین کارهای. تبلیغاتی. مسولان. به. ضررآن تمام میشود

    • جواب به لاری بازنشسته گفت:

      کار اساسی باید کرد و اقتصاد کشور را باید داد دست اقتصاد دانهای برجسته .بهتر است ۵ اقتصاد دان برجسته کشور را مامور کرد تا این رجل را شناسایی کنند …. دوما : منطقه لارستان ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم دارد و با توجه به اینکه این بودجه تامین ش خیلی خیلی مشکل، تمام ایده ها زمین میماند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین