سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی لارستان، اوز و جویم با حضور سردار کوثری+تصاویر

در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم و مربی، همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، همایش هفته…

در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم و مربی، همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همراه تجلیل از ۲۰ مربی نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان های لارستان، اوز و جویم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین با سخنرانی سردار دکتر اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گلزار مطهر شهدای شهر لار برگزار شد.

گلباران قبور مطهر شهدا، خوش آمدگویی توسط سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان،سخنرانی دکتر حسین زاده نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و تجلیل و قدردانی از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی لارستان، اوز و جویم از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

سردار کوثری: عملیات وعده صادق با طراحی بسیار دقیق و پیچیده انجام شد

در این مراسم، سردار کوثری در سخنانی با اشاره به اینکه در اوایل پیروزی انقلاب، دو ابرقدرت شرق و غرب با دو مکتب مادی ساختگی می‌خواستند دنیا را مخصوصا پس از جنگ جهانی دوم اداره کنند، اظهار داشت: اینان با قدرت مادی خود، به دروغ خود یکی خود را طرفدار کارگران و کشاورزان و دیگری خود را طرفدار سرمایه‌داری می‌دانستند ولی جنایت‌هایی انجام دادند که قابل تحمل برای انسان‌های آزاده‌ای همچون حضرت امام خمینی(ره) نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند در برابر بیان حقایق از زبان استاد شهید مرتضی مطهری تاب بیاورند و ایشان را شهید کردند، افزود: افرادی که در مقابل شهید مطهری می‌نشستند، چیزی برای گفتن نداشتند و لذا تحمل نکردند و ایشان را به شهادت رساندند.

وی با اذعان به اینکه استاد مطهری پیش از انقلاب، مسئله فلسطین را برای مردم دنیا فریاد زد، تصریح کرد: در سال ۱۳۴۱ حضرت امام(ره)، اصرار داشتند که رژیم اشغالگر قدس باید از بین برود چراکه آمریکا و انگلیس پس از جنگ جهانی دوم، طرح تشکیل اسرائیل را در سازمان ملل مطرح کردند و بجای فلسطین گذاشتند تا اینکه بتوانند در بین کشورهای اسلامی تفرقه بیاندازند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هدف حضرت امام(ره) از تشکیل سپاه، ایجاد یک نیروی اعتقادی و مسلح معتقد و بعنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: از همان ابتدا افرادی بودند که مخالف تشکیل سپاه بودند و معتقد به ایجاد گاردی زیرنظر رئیس جمهور بودند اما امام(ره) فرمودند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که این نیرو به حق از توده‌های مستضعف مردم و اقشار مختلف شکل گرفت و دشمنان ما به هیچ وجه فکر نمی‌کردند که نهادی این‌چنین محکم ایجاد شود.

سردار کوثری با یادآوری حادثه طبس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ و برملاشدن دسیسه آمریکایی‌ها با اراده خداوند، خاطر نشان کرد: دشمنان دست‌بردار نیستند پس باید آنچنان خود را آماده کنیم که دشمن جرأت دسیسه نکند.

وی عملیات طوفان‌الاقصی را اقدامی جهادگونه از سوی گروه‌های حماس و جهاد اسلامی برشمرد و گفت: این عملیات بلایی بر سر اسرائیل آورد که دنیا را به هم ریخت و نقطه عطف بسیار حساس در دنیا رقم خورد که اصلا به ذهن آنها نمی‌رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت گروه‌های جبهه مقاومت، ادامه داد: طراحی عملیات طوفان‌الاقصی توسط خود گروههای مقاومت آنچنان دقیق انجام گرفت که باعث نزدیک شدن سقوط رژیم اشغالگر قدس شدند اما در فاصله‌ای اندک از این حادثه، سرکردگان آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه وارد معرکه شدند و امکانات و فرماندهی قضایا را بدست گرفتند و مانع سقوط اسرائیل شدند.

سردار کوثری با بیان اینکه ۱۱ سال پیش از وقوع انقلاب اسلامی، اسرائیل موفق شد طی ۶ روز در برابر تمام کشورهای اسلامی به پیروزی برسد و هدف صهیونیست‌ها دستیابی به نیل تا فرات بود، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ روز از جنگ اسرائیل با گروههای حماس و جهاد اسلامی که در غزه تمام محاصره قرار دارند، موفق به شکست آنان نشده است.

وی با اذعان به اینکه اسرائیل در این ۷ ماهه جنگ ۴ هدف شامل؛ نابودی کامل حماس، بیرون راندن ۲ میلیون مردم ساکن غزه، آزادسازی اُسرای در دست حماس و دستیابی به تونل‌های حماس داشتند که تاکنون به هیچ‌یک از اهداف نرسیدند، خاطر نشان کرد: این اهداف که محقق نشد، سعی در انجام عملیات‌های پراکنده از جمله حمله به کنسولگری ایران را داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران یعنی حمله به سرزمین ما که در این موقع مقام معظم رهبری فرمودند که؛ شما منتظر ضربه بسیار سنگین باشید و ما حتما اقدام می‌کنیم، گفت: سپاه با همکاری ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح، حمله‌ای طراحی شد و می‌بایست این عملیات با صلابت انجام می‌شد که ضربه‌ای بر پیکره حامیان اسرائیل بخورد.

سردار کوثری با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق ۱۳۰ فروند پهپاد و ۱۸۰ موشک از چندین نقطه و چند هدف بکار گرفته شد، افزود: محدوده دفاع از اسرائیل را به خودشان دادند و همه کشورهای منطقه اعم از؛ امارات، عربستان، ترکیه و غیره را برای مقابه با حمله ایران سازماندهی کرده بودند و هرچه امکانات نظامی در منطقه در اختیار کشورهایی مثل انگلیس و فرانسه و غیره بود بکار گرفتند تا کاری کنند عملیات ایران به نتیجه نرسد اما به لطف خدا با طراحی بسیار دقیق و پیچیده صورت گرفت و ضربه وارد شد.

وی با اذعان به اینکه پایگاههایی که کنسولگری ایران را مورد هدف قرار دادند با موشک بالستیک منهدم شد و مقرهای اطلاعاتی نیز از بین رفت، یادآور شد: ایران فقط اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد و این عملیات با وجود پا درمیانی کشورهایی نظیر اردن و مصر انجام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام عملیات وعده صادق این بود که اگر دشمنان خطای جدیدی از آنها سر بزند، حتما ضربه سنگین‌تری بر پیکره آنان وارد خواهد شد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها دائم پیغام می‌دادند که در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران مشارکت نداشته‌اند چراکه خوب می‌دانستند پایگاه‌های آنان در تیررس موشک‌های ایران قرار دارد.

در ادامه تصاویری از این آئین را از لنز دوربین علی یگانه‌لاری می‌بینیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین