شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

میادین و بلوار شهیدان شیخی و طاهری دچار فقر گونه‌های گیاهی!!

میادین و بلوار شهیدان شیخی و طاهری واقع در مسکن مهر پشت اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، دچار فقر گونه‌های گیاهی که نیاز به اهتمام شهرداری است. به گزارش گروه…

میادین و بلوار شهیدان شیخی و طاهری واقع در مسکن مهر پشت اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، دچار فقر گونه‌های گیاهی که نیاز به اهتمام شهرداری است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، یکی از اتفاقات‌ خوبی که در اکثر شهرهای کشور دیده می شود نام گذاری کوچه ها و میدان ها و نقاط مختلف شهر بنام مشاهیر و بزرگان است. اتفاقا کار بسیار خوبی است تا یاد بزرگان کشور و جهان با این کار زنده شود.

بالطبع در شهر لار نیز اغلب با نظر شهرداری و شورای شهر نقاط مختلفی بنام این افراد نام گذاری شده است. اما نکته مهم این است اگر جایی بنام کسی نام گذاری می شود حداقل در شأن او باشد یا اینکه بگونه ای عمل شود که شأن آن نام حفظ شود.

یکی از نقاط شهر لار که بنام دو تن از شهدای عزیز شهرمان نام گذاری شده دو میدان و بلوار بین آنها در مسکن مهر پشت اداره کل راه و شهرسازی است که یکی از میدان ها بنام شهید علیرضا طاهری و میدان دیگر و بلوار بین آنها بنام شهید ماشاالله شیخی است که اگر سری به این مکان بزنید بی آب و علف و خشک است.

اینکه نام یک شهید را بر روی میدان گذاشته اند کار زیبنده ای است اما فکر کنید وقتی نام میدان شهید ماشاالله شیخی را میبرید، بجای اینکه رشادت های شهید به ذهن بیاید خشکی و بی آب و علفی آن میدان در ذهن متبادر شود.

به نظر شهرداری و شورای شهر لار یا باید به فکر سامان دادن و زیباسازی این میدان و میدان های دیگر شهر که به نام بزرگان است باشند یا حداقل نام این مکان ها را عوض کنند و مثلا بگذارند بلوار بی آب و علف یا بیابان خانه و…!!!

در پایان می توان پیشنهاد داد که یکی از راه هایی که می توان برای زیباسازی اغلب بلوارهای سطح شهر استفاده کرد نصب چمن مصنوعی در بلوارهاست. شاید این کار در ابتدا کمی هزینه بر باشد اما با توجه به اینکه نیاز به آب و نگهداری آنچنانی ندارد در بلند مدت می تواند مقرون به صرفه باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “میادین و بلوار شهیدان شیخی و طاهری دچار فقر گونه‌های گیاهی!!”

  1. ناشناس گفت:

    روزنامه ميلاد شما دنبال چه هستيد اگر از طرف مردم مينويسيد اول اين بفرماييد كه بعضي از كاركنان شهرداري چه برخورد بدي با ارباب رجوع دارن!؟ميدان شهدا به بركت شهدا سبز وداراي گونه درختي ميشوند.بعضي ار كاركنان شهرداري مردم را اذيت ميكنند وارواح مطهر شهدا را ازرده ميكنند و شما دنبال چه هستيد؟!يك مقداري به خود اييد

  2. ناشناس گفت:

    باتشكر از ناشناس محترم،روزنامه ميلاد اگر شما صداقت داريد برويد و مديران ناكارامد ويا كارمنداني كه در ادارات مردم اذيت وناراضي تراشي ميكنند را شناسايي كنيد. بداخلاقي بعضي از مديران نالايق وبعضي از كارمندان شهرداري كه به مردم توهين ميكنند ارواح مطهر شهدا ازررده ميكنند ونه ميدان خالي از بوته و گل.شهداي ما همه گلند و شهيد شدند كه اين وضعيت نابسامان در ادارات نباشد ولي متاسفانه ما با شعار بي محتوي مديران شهري روبرو هستيم و بس.خدايا خودت به دادمان برس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین